Beantwoord

MB's delen lukt niet naar alle nummers binnen huishouden

  • 10 June 2022
  • 10 reacties
  • 150 keer bekeken

Ik kan wel MB's delen met mijn vrouw en twee kinderen, maar met het laatst toegevoegde nummer van oudste dochter kan ik geen MB's delen. Dit terwijl haar nummer wel in de KPN-app staat als “mijn andere mobiele nummers".

Andersom kan zij ook geen MB's delen, behalve eenmalig MB's delen aan goed doel…..

Ik zie jullie oplossing graag z.s.m. tegemoet, omdat haar MB's nu bijna op zijn en ze er nog 14 dagen mee moet doen :(

 

 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 15 June 2022, 08:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @MarcoH1975 

Is haar nummer wel aangemeld voor de Hussel voordelen? Dat is nodig om te kunnen delen.

Dat kan je controleren en zo nodig regelen via https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

Als ik dit invul staat dat ze al is aangemeld. Maar haar nummer staat er (helaas) niet bij als ik de MB's met haar wil delen (andere 3 nummers staan er wel bij). :(

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @MarcoH1975 , incidenteel werkt dit niet. Dan gaat er op de achtergrond iets mis.
Je hebt twee opties. Morgen KPN klantenservice bellen op 0800-0402 (gratis) of hier wachten op een reactie van een moderator. Dat laatste kan 1-2 dagen duren. Zet in dat geval jouw persoonlijke gegevens (Privé) in het Forum profiel met de 06-nummers in het veld "Persoonlijke opmerkingen".

Reputatie 7

Hoi @MarcoH1975, ik zie geen gegevens op je profiel staan (naast de al genoemde 06-nummers hebben we daarvoor ook de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van de IBAN nodig).

Is dat omdat je al gebeld hebt en is het via die weg bekeken?

Of MB's gedeeld kunnen worden is ook afhankelijk van het type abonnement. Weet je of het bijvoorbeeld een oud-Telfort abonnement is? Daarbij begint de productnaam met TFT. Bij Telfort was het delen van MB's niet mogelijk, met de samenvoeging met KPN hebben die abonnementen die optie niet gekregen.

Beste Jasper,

 

Het is nog niet gelukt, dus als u deze hier naar zou willen kijken graag. Het is ons inmiddels nog niet gelukt.

ik heb inmiddels mijn profiel aangevuld met deze gegevens en in opmerkingen laatste 3 cijfers van rekeningnummer gegeven. Mocht dit niet voldoende zijn, hoor ik het graag.

 

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Reputatie 7

Merci @MarcoH1975. Ik heb een paar gegevens naar een ander vakje verplaatst op je profiel, je e-mailadres stond bijvoorbeeld in een vakje dat voor iedereen zichtbaar is. Nu staat het in een ‘Privé’ vakje, alleen zichtbaar voor jou en ons moderators. Dat is beter voor privacy. 

Met de gegevens heb ik voor je gekregen, ik zie in totaal 5 06-nummers op het adres staan, waarvan er 4 aangemeld zijn voor de voordelen van Hussel. MB's delen staat bij die 4 actief. Het nummer wat eindigt op *88 is niet aangemeld, is dat het nummer waarmee geen MB's gedeeld kunnen worden? Of speelt het ook met andere nummers?

Goedemiddag Jasper, bedankt voor de aanpassingen in mijn profiel.

 

Het vijfde nummer dient ook aangemeld te worden voor hussel, maar dat lukt mij niet: krijg iedere keer een foutmelding. Dat betreft inderdaad het nummer wat eindigt op *88.

Met de andere nummers heb ik geen problemen, dat werkt prima.

Ik hoor graag of het mogelijk is om dit nummer toe te voegen, mij lukte het niet. Ik krijg hier de volgende foutmelding: "Hulp met je aanmelding. Het is nog niet gelukt om je aan te melden, mogelijk ben je al aangemeld. Een mislukte aanmelding kan komen door één van onderstaande redenen.”

Ik zie uw reactie graag, hopelijk met oplossing graag tegemoet.

Reputatie 7

Ik heb dat nummer nu voor je toegevoegd @MarcoH1975, het MB's delen lijkt direct al geactiveerd te zijn bij dat nummer. Je krijgt daar ook een sms'je van.

Beste Jasper, harstikke bedankt, nu lukt het wel!

Ik kan weer MB's delen, mijn dochter blij, wij blij :)

 

Reputatie 7

Helemaal goed, graag gedaan @MarcoH1975 🙂

Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.