Beantwoord

Mb's delen lukt niet, nummer kan ik niet kiezen

  • 23 April 2019
  • 14 reacties
  • 974 keer bekeken

Ik heb een KPN compleet abonnement met 3 mobiele nummers. 1 mobiele nummer daar deel ik al jaren mb's mee. Vorig jaar een een sim erbij besteld nummer toegevoegd maar helaas kan ik hier geen mb's mee delen. Waar kan dit aan liggen?
icon

Beste antwoord door Marina_ 24 April 2019, 16:29

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Esmara, Welkom op het forum. Wat vreemd dat je met één van de nummers geen mb's kan delen. Ontvangt het nummer de andere voordelen wel? Zoals de korting van € 5,00? Ik kan voor je uitzoeken hoe het zit en je eventueel het nummer aanmelden voor Compleet, zodat je met het betreffende nummer ook mb's kan delen. Zou je het forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? :)
Ik heb mijn profiel aangevuld. Hoor het graag van je
Reputatie 7
Badge +19
@Esmara Zou je het klantnummer van het mobiele abonnement nog willen toevoegen aan je forumprofiel? Hiermee verifiëren we of je de contractant bent. Het klantnummer kun je vinden in MijnKPN en op je facturen. Als ik dit nummer heb, kan ik je voorzien van een antwoord.
Heb het toegevoegd
@Marina_ heb je al kunnen traceren waT mijn uitdaging is?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Esmara, Het nummer die je hebt ingevuld in je forumprofiel kan mb's delen met het andere nummer die compleet is op jouw adres. Ik zie nog wel een ander nummer op jouw adres die niet Compleet is. Die heb ik aangemeld en vanaf vandaag kun je daar ook mb's meedelen. Laat je nog even weten of dat lukt?
@Marina_ helaas lukt het nog steeds niet om mb's te delen. Via mijnkpn kan ik nog steeds maar 1 nummer selecteren 😟moet ik nog zelf iets ondernemen ?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Esmara, In het proces is er iets misgegaan, ik heb het nummer nog een keer geactiveerd. Ik zie dat de voordelen nu wel actief zijn. Just to be sure, wil je het nog eens controleren via MijnKPN?
Ja het is gelukt! Heel erg bedankt voor je service!
Reputatie 7
Badge +19
Gelukkig maar 🙂 Fijn dat het nu werkt. Geniet van de leuke voordelen 😉 Als je nog eens een vraag hebt, zien we je graag terug op het forum. Fijne avond @Esmara.
Ik kan de MB’s niet delen . Ik kan wel selecteren van welk nummer ik MB’s wil delen maar vervolgens krijg ik uitleg wat het betekent om MB’s te delen en gebeurt er verder niets !
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Zuirui, Welkom op het forum. Zou je een printscreen willen plaatsen van de uitleg waar je op uitkomt? Daarnaast wil ik graag bekijken of alle nummers al Compleet zijn geregistreerd. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf)

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Zuirui, Bedankt. Zou je nog de gegevens aan je forumprofiel willen toevoegen die ik gevraagd heb in mijn laatste bericht? Dan kan ik het daarna oppakken. :)

Hoi @Zuirui, Welkom op het forum. Zou je een printscreen willen plaatsen van de uitleg waar je op uitkomt? Daarnaast wil ik graag bekijken of alle nummers al Compleet zijn geregistreerd. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf)

Reageer