Beantwoord

MB's delen lukt niet ondanks dat beide nummers in MijnKPN staan

  • 27 April 2022
  • 9 reacties
  • 234 keer bekeken

Ik heb een unlimited abonnement en mijn dochter sinds gisteren een onbeperkt min/sms. Ik kan geen mbś met haar delen. Zie beiden nummers in mijn app en op mijn kpn.

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 27 April 2022, 16:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Haltena ,

Is het mobiele nummer al aangemeld voor de Husselvoordelen? In het topic “MB's delen: hoe deel je MB's en wat als het niet lukt?” lees je hier meer over. 

Hallo Noordzee,

 

Bedankt voor je reactie.

Ik heb al een aantal maal de stappen doorlopen en ook het nummer aangemeld, daar krijg ik overigens geen bevestiging van binnen.

Het rare is dat ik niet in het scherm kom waar ik mb’s en ontvanger kan aangeven. Dat scherm krijg ik wel als ik mijn dochters nummer kies en vervolgens mb’s delen. Maar zij heeft natuurlijk geen mbś te delen, zij moet ze ontvangen.

 

mvg Henk

Reputatie 7
Badge +28

 

Ik heb al een aantal maal de stappen doorlopen en ook het nummer aangemeld, daar krijg ik overigens geen bevestiging van binnen.

 

Ik vrees dat je eerst even moet wachten totdat beide nummers zijn verwerkt in de Husselvoordelen. Dat kan soms wel enkele weken duren. Zeker nu met de meivakantie.   

Dank voor je reactie. 

Dat is balen, dan zal ik nu mb’s voor haar kopen.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Haltena. Wat vervelend dat je geen MB's kan delen. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer(s) en mobiel nummers achter laten in het KPN Forum profiel? Jouw mobiele nummers kan je kwijt in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Dan kan ik voor je uitzoeken of het mij wel lukt om beide nummers aan te melden voor de Hussel voordelen. Wellicht is het dan niet meer nodig om een bundel te kopen voor haar.

Hi Vikash,

profiel is ingesteld 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat je inmiddels al contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat zij alle mobiele nummers al hebben toegevoegd aan jouw Hussel huishouden. Als ik nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag!

Hi Vikash,

 

Ik had inderdaad de klantenservice gebeld en zij hebben meteen de nummers gekoppeld. Bedankt voor je reactie.

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat jouw nummers inmiddels al zijn aangemeld voor de Hussel voordelen en MB's kan delen. Graag gedaan!