Beantwoord

MB's delen lukt niet via de MijnKPN app

  • 1 March 2022
  • 4 reacties
  • 1993 keer bekeken

Hallo, ik probeer MB's te delen met mijn vriendin.

Gisteren is haar mobiel abonnement bij kpn ingegaan, ik heb gekeken naar de adressen, deze staan volgens mij correct. Ik heb geprobeerd haar aan te melden bij KPN compleet, maar heb het idee dat die niet veel doet.

Ik kan nog steeds geen MB's delen via de mijnkpn app.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 3 March 2022, 15:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jbakker23, welkom op ons forum!

Heb je onze Kennisbank over MB's delen al bekeken? 

Als je beide nummers toegevoegd hebt via Aanmelden Hussel korting moet je MB's kunnen delen (kan soms even een dag overheen gaan voordat dit werkt).
 

Als het na een dag of twee na het aanmelden nog niet lukt kijk ik graag even met jullie mee natuurlijk! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

@Thomas bedankt, ik heb al meerdere forums afgestruind, maar kom er niet echt uit.

Ook heb ik beide nummers toegevoegd via het aanmelden, dit heb ik 2 dagen geleden voor het eerst gedaan.

Ik heb zojuist mijn profiel verder ingevuld.

Het nummer waar ik de MB's naar toe wil delen is een nieuw abonnement wat op afgelopen 28 feb ingegaan is.

Mijn eigen nummer is volgens mij op 01 jan overgegaan van tele2 naar kpn.

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je toelichting en gegevens @Jbakker23! Ik zie dat een van de nummers nog niet goed gekoppeld stond, ik vermoed dat daar achter de schermen even iets mis liep. Ik heb hem nu alsnog toegevoegd en het zou nu moeten werken!

@Thomas het is gelukt, ik kan nu inderdaad MB's delen. Heel erg bedankt!