Beantwoord

Mb's delen lukt nog niet. Wil ik te snel?

  • 28 October 2022
  • 8 reacties
  • 76 keer bekeken

Afgelopen woensdag is mijn KPN onbeperkt abonnement ingegaan. Ik zie mijn nummer bij de producten in de app, maar kan geen Mb's delen. Als ik het nummer aan husselvoordelen toe wil voegen krijg ik de melding dat het product al toegevoegd is.

Ben ik te snel of gaat er iets mis?

Raymond

icon

Beste antwoord door RBxx 28 October 2022, 19:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Raymond van O 

Is het andere abonnement waar je mee wilt delen geregistreerd op hetzelfde adres? MB’s delen kan alleen met huisgenoten die (dus) op hetzelfde adres staan. Is dat nummer al aangemeld voor ‘Hussel’?

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

Jazeker, de andere 2 nummers staan op hetzelfde adres geregistreerd. Bij mijn producten worden ze allemaal weergegeven.

Reputatie 7
Badge +21

Ok, maar heb je ze ook allemaal aangemeld als “huishouden” via deze eerder genoemde link ?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Raymond van O. Welkom op het KPN Forum! Heb je het mobiele nummer inmiddels al toegevoegd aan jouw Hussel huishouden, zoals RBxx hierboven heeft aangegeven? Als je daarna nog niet lukt om MB’s te delen wil ik je vragen om je naam, postcode, huisnummer en mobiele nummer achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Ik hoor graag van je!

Beste @Vikash ,

Ik heb geprobeerd mijn nummer aan het hussel huishouden toe te voegen, maar krijg dan een melding dat mijn nummer er al in zet. Ik lees op meerdere plekken dat dit vaker fout gaat.

Ik heb mijn profiel aangepast en hoop dat jij er iets mee kan.

 

Groeten,

Raymond

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het mobiele nummer zojuist toegevoegd aan jouw Hussel huishouden. Je kan nu wel MB's delen. 😊

@Vikash : super! Het werkt nu, hartstikke bedankt 🥳

Reputatie 7
Badge +21

@Raymond van O Graag gedaan!