Beantwoord

MB’s delen lukt nog steeds niet. Hoe los ik dat op?

  • 3 August 2022
  • 2 reacties
  • 40 keer bekeken

Hoi allemaal, bij mij wil MB’a delen maar niet lukken. 
KPN thuis/Hussel - mobiel abonnement van mijn vrouw - mobiel abonnement van mij. 
alles aangemeld voor voordeel - aangemeld op één adres. 
zie alles in de Mijn KPN app

maar als ik “mb’s delen” aanklik kom ik in een loop  

 

 

 

icon

Beste antwoord door John 1963 7 August 2022, 22:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @John 1963, uit je bericht maak ik op dat je beide nummers dus al hebt getracht aan te melden via het Online aanmeldformulier. Als het dan nog niet werkt, wil ik je vragen om jouw profiel in te vullen. Als je dat gedaan hebt, geef even een seintje hier in in het topic! Dan ga ik voor je het alsnog in orde maken. 

Dag Jeroen,

ja aanmelden etc. is door mij al correct gedaan. 
Ben vrijdag bij een KPN winkel naar binnen gelopen en het probleem uitgelegd. 
inderdaad alles was correct uitgevoerd…..alleen werkte het niet!

De deskundige en vriendelijke medewerkers zijn er met zijn drieën mee aan de gang gegaan en wat denk je na een half uurtje; HET WERKT!

Heel tevreden over deze prima dienstverlening  

maar jij ook bedankt voor voor de aangeboden hulp  

 

gr