Beantwoord

MB's delen werkt niet

  • 16 June 2021
  • 6 reacties
  • 58 keer bekeken

Hi ,

Ik heb precies hetzelfde probleem als hierboven van @Biancadevries-1975. Kan echter geen MB s delen met 1 kind, ook na het opnieuw koppelen en het opnieuw installeren van de kpnapp. Nu gaan de kids weer fysiek naar school dan is het wel nodig.  

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 17 June 2021, 13:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Red79, Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen met 1 van jouw kinderen. Als je jouw profiel zou willen invullen en mij dan een seintje geeft, ga ik voor je zorgen dat je ook met hem/haar kunt gaan delen. 

Goedendag Jeroen_dB,

Heel graag. Ik hebzojuist het profiel aangevuld. 

 

 

Reputatie 7
Badge +19

MB's delen moet nu kunnen @Red79, ik ben even de systemen ingedoken en heb alles goed gezet. 

:grinning::grinning::grinning:  Yes het delen werkt nu perfect! Heel erg bedankt voor het snelle oplossen. Top. Fijne dag nog.

ik kan ook geen MB's delen met mijn dochter. allebei kpn abonnement. allebei op hetzelfde adres.

heb gewacht tot eerste volledige abo periode. hielp ook niet.

telefoonnummer toevoegen voor MB's delen geeft melding dat dat niet gelukt is naar niet waarom.

telefoonnummer van mijn dochter staat niet in de lijst.

oja, mijnKPN app ook al opnieuw geïnstalleerd dus is zeker de laatste versie.

conclusie: het lukt mij niet.

help?

 

Reputatie 7
Badge +19

Als het goed is @JoSjGo, kun je u MB's delen.