Beantwoord

Meer uitleg over de Husselkorting

  • 24 June 2022
  • 9 reacties
  • 82 keer bekeken

Ik heb eigenlijk ook een vraag daarover zins ik vandaag naar KPN ben overgestapt en de korting kunnen krijgen had ik al mobiele abonnement van KPN dus dacht ik yes !! Maar helaas maar wel gratis pluspakket erbij en in mijnkpn app staat mijn mobiele en vaste internet/tv 

Heb gebeld en de medewerkers zeiden dat ik mijn mobiele uit de mijnkpn moest verwijderen en dan bij internet abonnement toevoegen

Nou helaas zit al uren te kijken maar werkt niet 

De korting wat ik bedoel is 12.50 7.50 op je mobiel en 5 EU op je entertainment pakket

Zou graag hierbij. Meer uitleg over hebben 

Want zie namelijk niet om mijn factuur terug 

 

Graag hulp.

admin: eigen topic aangemaakt

 

 

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 27 June 2022, 14:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @jonny, als ik jouw abonnement er bij pak, zie ik qua Husselkortingen het volgende:

Het Unlimited abonnement voor de mobiele telefoon heeft de Husselkorting van €7,50.
Daarnaast heb je voor het internet+tv abonnement het Pluspakket gratis. Dit omdat je ook een mobiel abonnement bij KPN hebt. Neem je eventueel nog een ander extra entertainmentpakket dan krijg je daar €5,00 korting op. De korting van €5,00 krijg je dus alleen indien er een entertainmentpakket wordt afgenomen. 

Jij bedoelt zeker zoals Netflix of Spotify?

.die heb ik alle twee dus daar krijg ik korting op?

Reputatie 7
Badge +24

Jij bedoelt zeker zoals Netflix of Spotify?

.die heb ik alle twee dus daar krijg ik korting op?

Ja... als u die via KPN afneemt. Niet als u deze diensten rechstreeks van Netflix en Spotify af neemt.

Reputatie 7
Badge +10

Jij bedoelt zeker zoals Netflix of Spotify?

.die heb ik alle twee dus daar krijg ik korting op?

Ja... als u die via KPN afneemt. Niet als u deze diensten rechstreeks van Netflix en Spotify af neemt.

Maar geen korting op beide pakketten, geldt of voor Netflix via KPN óf Spotify

Reputatie 7
Badge +19

Jij bedoelt zeker zoals Netflix of Spotify?

.die heb ik alle twee dus daar krijg ik korting op?

Daar kun je via KPN dan inderdaad korting op krijgen. Zoals @Anneke-Anna al aangeeft is het op 1 van beide dan korting. Op dit moment neem je echter geen beide via KPN af. Als je zoals je aangeeft beide al hebt, is dat dus buiten KPN om. 

Op hun site staat anders vermeld als je al account heb

En ja ik heb een van die beide maar geen korting gekregen

Reputatie 7
Badge +10

Op hun site staat anders vermeld als je al account heb

En ja ik heb een van die beide maar geen korting gekregen

@jonny Om voor de korting in aanmerking te komen moet je het wel via de factuur van KPN laten lopen. Bijvoorbeeld Netflix via KPN wat ik hierboven ook met een link naar meer informatie aangaf. Dan pas kom je in aanmerking voor de €5 entertainment-korting. 

Mijn Spotify gaat ook via mijn mobiele abonnement van KPN

Reputatie 7
Badge +19

We hebben contact gehad via PB. Spotify via het mobiele abonnement geeft geen recht op de entertainmentkorting van €5,00. Alleen als je spotify hebt bij het Internet abonnement kom je in aanmerking voor entertainmentkorting.