Vraag

Mijn nummer uit Kpn compleet verwijderen van adres waar ik niet meer kom.

  • 6 September 2019
  • 3 reacties
  • 220 keer bekeken

Ik heb ongeveer 2 a 3 maanden telefonisch contact met Kpn gehad en zij zouden mij uitschrijven maar nu zie ik online dat Kpn mij niet kan uitschrijven uit hun Kpn compleet. Ik ontvang nog steeds mijn post van jullie niet en de mensen op mijn oude adres snoepen lekker in mijn post!

het moet nou eens geregeld worden.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Goedemorgen @Scofield,

Het verwijderen uit een KPN Compleet registratie is handmatig inderdaad niet mogelijk maar dit is ook niet verantwoordelijk voor de aflevering van de post. Hiervoor wordt namelijk het contactadres gebruikt.

Als je niet meer woont op het adres waar het abonnement nu nog staat dan zal het abonnement moeten worden verhuisd. Na de verhuizing is doorgevoerd zal je ook automatisch uitgeschreven worden van de KPN Compleet registratie. Dit betekent echter wel dat je, indien je geen andere abonnementen op het nieuwe adres afneemt, de € 5,- korting en eventuele dubbele data verliest.

Het abonnement verhuizen kan telefonisch via 0800-0402 of via kpn.com/verhuizen 😃
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @Scofield, ik ben ook benieuwd of er nog actieve diensten zijn op het oude adres. Kun je jouw profiel aanvullen met de oude adresgegevens/klantnummer en je naam? Dan zoek ik uit hoe we dit kunnen oplossen.
Reputatie 7
Badge +28
@Scofield: Heb je hier nog hulp bij nodig? Laat het dan weten.

Reageer