Beantwoord

Mijn voordelen zijn plots komen te vervallen?

  • 2 June 2022
  • 12 reacties
  • 121 keer bekeken

Ik ben overgestapt van Ziggo naar KPN voor een zeer laag aanbod a 35 euro p/m TV+Internet voor een jaar. Nu kreeg ik deze email van jullie en zie ik op mijnkpn dat de maandelijkse kosten zijn veranderd naar 47,50 euro p/m. Zie ik iets over het hoofd, want ik heb niks aangepast. 

Met vriendelijke groet, 

Johan

 

icon

Beste antwoord door SledgehammerNL 2 June 2022, 23:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Badge +12

Het lijkt er op dat de Husselvoordelen zijn vervallen. Wat staat er in MijnKPN bij Producten en dan 'Bekijk uw voordelen'? Staat er nog een 06-nummer gekoppeld?

Het lijkt er op dat de Husselvoordelen zijn vervallen. Wat staat er in MijnKPN bij Producten en dan 'Bekijk uw voordelen'? Staat er nog een 06-nummer gekoppeld?

 

Er staat alleen “Thuis”- Product

Badge +12

Het lijkt er op dat de Husselvoordelen zijn vervallen. Wat staat er in MijnKPN bij Producten en dan 'Bekijk uw voordelen'? Staat er nog een 06-nummer gekoppeld?

 

Er staat alleen “Thuis”- Product

Dan is er dus geen mobiel (KPN) nummer aan gekoppeld. DIt kun je herstellen bij 'Product toevoegen' Mits je een mobiel nummer van KPN hebt op hetzelfde adres.

Het lijkt er op dat de Husselvoordelen zijn vervallen. Wat staat er in MijnKPN bij Producten en dan 'Bekijk uw voordelen'? Staat er nog een 06-nummer gekoppeld?

 

Er staat alleen “Thuis”- Product

Dan is er dus geen mobiel (KPN) nummer aan gekoppeld. DIt kun je herstellen bij 'Product toevoegen' Mits je een mobiel nummer van KPN hebt op hetzelfde adres.

 

Ah, dus dat bedoelen ze met “lees altijd de kleine letters”alvorens je een contract afsluit.

Ik begrijp dus dat die 35 euro actie van KPN alleen geld, als je tevens een KPN-Mobiel eraan koppelt.
Zoniet vervalt de actie van TV+Internet en betaal je 12.50 euro p/m meer a 150 euro op jaarbasis.

Waarom heb ik nu al spijt van mijn overstap, hoeveel dagen is het opzegtermijn?

Badge +12

Het lijkt er op dat de Husselvoordelen zijn vervallen. Wat staat er in MijnKPN bij Producten en dan 'Bekijk uw voordelen'? Staat er nog een 06-nummer gekoppeld?

 

Er staat alleen “Thuis”- Product

Dan is er dus geen mobiel (KPN) nummer aan gekoppeld. DIt kun je herstellen bij 'Product toevoegen' Mits je een mobiel nummer van KPN hebt op hetzelfde adres.

 

Ah, dus dat bedoelen ze met “lees altijd de kleine letters”alvorens je een contract afsluit.

Ik begrijp dus dat die 35 euro actie van KPN alleen geld, als je tevens een KPN-Mobiel eraan koppelt.
Zoniet vervalt de actie van TV+Internet en betaal je 12.50 euro p/m meer a 150 euro op jaarbasis.

Waarom heb ik nu al spijt van mijn overstap, hoeveel dagen is het opzegtermijn?

Nee dat zou niet zo moeten zijn. Die 12 maanden €35 staat los van de Husselvoordelen. Ik dacht even dat je dat bedoelde. Met Hussel-voordeel krijg je €5 entertainmentkorting, Plus-pakket gratis en korting op je mobiel. 

Ik vermoed dat het dus ergens anders fout gaat want de aanbieding 12 x €35 (die ik ook heb) staat dus los van mobiel. Ik zou morgen even de klantenservice bellen (0800-0402) en vragen waar het fout gaat.

Het heeft dus niets te maken met kleine lettertjes. 

Na je vaste contract van 1 jaar kun je opzeggen met de opzegtermijn van 1 maand 

Dit is een gedeelte van mijn 1e betaling en tevens de reden van mijn verbazing. 
Bedankt voor uw hulp zo laat, morgen zal ik de klantenservice contacten.

 

Badge +12
Dit is een gedeelte van mijn 1e betaling en tevens de reden van mijn verbazing. 
Bedankt voor uw hulp zo laat, morgen zal ik de klantenservice contacten.

 

Die klopt toch?

De normale prijs is €47,50. Daar gaat nu €12,50 af. Resteert dus €35. Tv kost normaliter €10 en daar krijg je nu €10 korting op. Resteert €0. 

Resumé: Internet en tv voor €35...precies wat je afgesproken hebt. 

 

 

Dit is een gedeelte van mijn 1e betaling en tevens de reden van mijn verbazing. 
Bedankt voor uw hulp zo laat, morgen zal ik de klantenservice contacten.

 

Die klopt toch?

De normale prijs is €47,50. Daar gaat nu €12,50 af. Resteert dus €35. Tv kost normaliter €10 en daar krijg je nu €10 korting op. Resteert €0. 

Resumé: Internet en tv voor €35...precies wat je afgesproken hebt. 

 

 

Dan ben ik jullie mijn excuses verschuldigd, de verwarring komt doordat ik in mijn KPN dit bedrag zie (excl. korting)

Badge +12

Daar staat bij mij ook €57,50 (1 Gbit/s)

Het is inderdaad wat verwarrend maar wat op je factuur staat klopt en dat is het belangrijkste.

Klik op die pagina maar eens op 'abonnement wijzigen ' dan krijg je een volledig overzicht van wat je hebt en wat het kost.

Daar staat bij mij ook €57,50 (1 Gbit/s)

Het is inderdaad wat verwarrend maar wat op je factuur staat klopt en dat is het belangrijkste.

Klik op die pagina maar eens op 'abonnement wijzigen ' dan krijg je een volledig overzicht van wat je hebt en wat het kost.

Ik schaam mij kapot, ontzettend bedankt nogmaals voor u snelle hulp, het klopt als een bus.
Ik zal gelijk 4x 25 push ups doen om jullie enigzins tegemoed te komen haha 

Fijne avond

Badge +12

Fijn dat het duidelijk is en dat alles klopt. 

En welkom bij KPN! Als er iets is dan proberen we (wij zijn ook klanten) gewoon te helpen. 

Fijne avond!