Beantwoord

Mobiel abonnement aangepast, dataverdubbeling is sindsdien weg

  • 18 May 2022
  • 9 reacties
  • 128 keer bekeken

Vanwege problemen heb ik in februari mijn mobiele abonnementen aangepast. Er werd aangegeven dat de verdubbelaar bleef gelden er veranderde immers niets aan mijn totaal pakket met internet, tv en bellen. Nu blijkt dat de verdubbelaar weg is. Dit wil ik graag weer geactiveerd hebben.

icon

Beste antwoord door Noordzee 19 May 2022, 19:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Berend Folkert ,

Door de aanpassing ben jij ongetwijfeld overgestapt op een KPN-Hussel-abonnement. Bij KPN Hussel bestaat geen verdubbelaar meer. Er zijn wel andere voordelen. Hieronder de voornaamste verschillen tussen het oude KPN Compleet en het nieuwe KPN Hussel:  

Je kunt helaas niet meer terug. Eenmaal over naar Hussel is blijvend Hussel.  

Blijkbaar, maar de verdubbelaar hing niet aan het mobiele contract maar aan het all in one abonnement. Plus er werd aangegeven dat het bleef. Maar geeft niets, ik hussel met mijn hele pakket straks wel naar een andere provider.

Reputatie 7

Hoi @Berend Folkert, welkom bij ons op het forum. Wat Noordzee zegt klopt inderdaad. Er zijn voordelen die mogelijk zijn bij de combinatie van meerdere abonnementen, welke voordelen dat zijn hangt af van het abonnement zelf. In dit geval is het mobiele abonnement een Hussel abonnement geworden en zoals het plaatje aangeeft is data verdubbeling daarbij geen voordeel meer. Daar kunnen we niets aan veranderen.

Zie ook deze overzichten van de volledige Compleet voordelen en Hussel voordelen.

Begrijp ik Jasper, maar dit was aan de voorkant niet duidelijk. Onduidelijkheid was 5G in het oude goedkopere abonnement. Met verlenging was dat duidelijk, moest ik iets meer betalen, maar samen met de verdubbelaar kreeg ik ook iets meer data. Zonder verdubbelaar betaal ik meer met per saldo minder data. Maar genoeg erover. Een van oorsprong tevreden klant moet nu husselen naar wat anders. Is niet anders blijkbaar.

Kan ik het abonnement van 3 naar 10 Gb zetten zonder dat de looptijd veranderd?

Reputatie 7
Badge +24

Kan ik het abonnement van 3 naar 10 Gb zetten zonder dat de looptijd veranderd?

Ja...

Gaat die wijziging meteen in of pas bij de volgende maand. Dat duurt nog 2 weken en bellen en internet is zonder verdubbelaar uiteraard al op.

Reputatie 7
Badge +21

@Berend Folkert , die wijziging gaat inderdaad pas in op de 1e dag van de volgende factuurperiode.
Je kan wel eenmalig een extra bundel aanschaffen, die gaat direct in.

zie:  https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/extra-bundel.htm

Reputatie 7

Zo’n wijziging gaat inderdaad de volgende factuurperiode in @Berend Folkert. De eenmalige bundel die Ruud al noemt is te gebruiken als overbrugging tot dat moment, zodat je toch data hebt de rest van de maand.