Beantwoord

Mobiel abonnement verlengen, en later Vast Internet korting toevoegen.

  • 16 May 2022
  • 1 reactie
  • 28 keer bekeken

Goedenmiddag, 

Mijn actuele mobiele telefoon is gauw aan vervanging toe vooral ivm. zakelijke reizen. Nou ga ik over een maand overstappen naar een KPN abbonament voor Vast Internet en Tv in huis, en heb ik gezien dat ik dan 5 euro maandelijkse korting kan krijgen op mijn mobiele abbonament als ik ook een vast internet abbonament heb. 

Nou is mijn vraag of ik deze korting er achteraf erbij kan toevoegen wanneer ik defenitief ben overgestapt naar KPN vast internet, sinds dat pas over een maand is en ik echt nu een nieuw toestel nodig heb.

Dank u voor uw tijd,

Vriendelijke groeten Mateus

icon

Beste antwoord door Noordzee 16 May 2022, 21:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Mateus Moura Pimentel ,

Ja, dat kan. In eerste instantie doe je dan de aanvraag zonder korting.

Er wordt dan dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Zodra je ook een Thuis-abonnement hebt bij KPN, kom je ook in aanmerking voor die korting. Vaak gaat die korting automatisch lopen, maar niet altijd. Je kunt het dan ook zelf aanvragen.  

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je dan (zodra hetthuisaboniement loopt) gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmel