Beantwoord

Mobiele abonnement op nieuwe adres zetten zodat ik gebruik kan maken van Hussel voordelen

  • 10 May 2022
  • 12 reacties
  • 66 keer bekeken

Ik heb nu al meerdere malen geprobeerd om mijn mobiele abonnement te koppelen aan mijn nieuwe adres.

Dit lukt dus niet.

Via de telefoon krijg ik niemand te pakken maar krijg ik een sms om mijn adres wijziging door te geven.

Dit lukt dus niet.

willen jullie mij hier aub mee helpen?

Ik wil gebruik maken van de kpn hussel voordelen.

mvg

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 11 May 2022, 15:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Lies1996, welkom op het KPN Forum!

Je kunt jouw adres eenvoudig zelf wijzigen via MijnKPN.

Lukt dit niet? Neem dan telefonisch contact met ons op via 0800 0402. Blijf vooral aan de lijn nadat je de sms toegestuurd krijgt. Het lijkt alsof er opgehangen wordt. Maar het is alleen de lijn die even stil is om jou de tijd te geven de sms te lezen. Als je aan de lijn blijft, word je doorverbonden naar een medewerkers.

Ik heb al meerdere malen contact gezocht, mijn kpn id verwijderd (moest van de medewerkster aan de telefoon)

Dit heeft allemaal niet geholpen.

En wil nu toch wel eens dat dit geregeld gaat worden.

mvg

Hoi @Lies1996, welkom op het KPN Forum!

Je kunt jouw adres eenvoudig zelf wijzigen via MijnKPN.

Lukt dit niet? Neem dan telefonisch contact met ons op via 0800 0402. Blijf vooral aan de lijn nadat je de sms toegestuurd krijgt. Het lijkt alsof er opgehangen wordt. Maar het is alleen de lijn die even stil is om jou de tijd te geven de sms te lezen. Als je aan de lijn blijft, word je doorverbonden naar een medewerkers.

Ik heb al meerdere malen contact gezocht, mijn kpn id verwijderd (moest van de medewerkster aan de telefoon)

Dit heeft allemaal niet geholpen.

En wil nu toch wel eens dat dit geregeld gaat worden.

mvg

Reputatie 7
Badge +17

Balen dat het via MijnKPN niet lukt, @Lies1996. Kan je aangeven waar het precies mis gaat? Krijg je een foutmelding?

Je mag ook telefonisch contact met ons opnemen via 0800 0402. Mijn collega aan de telefoon helpt je dan graag bij het wijzigen van jouw adres. Blijf vooral aan de lijn nadat je de sms toegestuurd krijgt. Het lijkt alsof er opgehangen wordt. Maar het is alleen de lijn die even stil is om jou de tijd te geven de sms te lezen. Als je aan de lijn blijft, word je doorverbonden naar een medewerkers.

Ik heb al 20 minuten gebeld met een kpn medewerker.

Mevrouw kon het niet veranderen.

dat moest ik zelf doen en dat werkt niet.

Dus jullie zouden toch echt iets moeten doen, ben hier niet blij mee.

van mijn kant ben ik er nu genoeg mee bezig geweest en wil dat dit nu word opgelost.

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik wil je echt niet het gevoel geven dat ik je van het kastje terug naar de muur stuur. Maar ik mag via deze weg geen adreswijzigingen doorvoeren. Dit mag alleen de telefonische klantenservice. Voor een (adres) wijziging van het mobiele abonnement moeten wij een verificatie sms versturen. En deze kunnen we alleen versturen bij direct en persoonlijk contact, bijvoorbeeld aan de telefoon. Ik moet je daarom toch weer terugsturen naar de telefonische klantenservice: 0800 0402.

En dat zeg ik ook al tig keer, de klantenservice kon dit ook niet voor mij doen;)

bel morgen wel en anders sluit ik ergens anders een abonnement af, raar gedoe zo.

Reputatie 7
Badge +17

Ik kan wel voor je nakijken waar het mis gaat. Maar ik mag geen wijzigingen doorvoeren. Zal ik toch even voor je kijken?

Zo ja, dan wil ik je vragen je forumprofiel aan te vullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN. Jouw mobiele nummer en IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?

Heb het gedaan, dankjewel.

Wanneer word ik nou verder geholpen?

neem aan dat de misgelopen maand(en) worden teruggestort of verrekend???

Reputatie 7
Badge +17

@Lies1996 Excuses! Ik heb jouw vorige bericht volledig over het hoofd gezien.

Ik zie in het systeem dat je op 10 en 17 mei jouw adresgegevens hebt gewijzigd. Dit lijkt gewoon goed te zijn gegaan.

De voordelen zijn nu ook actief. Je ontvangt € 5,- korting op jouw mobiele abonnement. Ook heb je het Pluspakket gratis bij jouw thuis abonnement.

 

Of en waar het is mis gegaan weet ik niet. Ik snap ook niet helemaal waarom jij dacht dat het niet goed gegaan was. Alles is nu in ieder geval wel gewoon actief.

Geen probleem.

helemaal goed zo, bedankt!