Beantwoord

Nieuwe aanbieding ook voor ex Telfort klant?

  • 18 April 2022
  • 4 reacties
  • 98 keer bekeken

Geldt de huidige aanbieding alleen voor nieuwe klanten of ook voor ex. telfort klanten (met oude voorwaarden)?

 

 

icon

Beste antwoord door Nick83 20 April 2022, 13:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Dit is echt voor nieuwe abonnees dat zie je ook want hier moet je aansluitkosten betalen.

 

In de voorwaarden staat het volgende:

“ Er worden eenmalig € 25,- activatiekosten in rekening gebracht. Deze staan vermeld op de eerste factuur. Je betaalt geen activatiekosten als je Internet van Telfort of XS4All hebt en overstapt naar KPN Internet”

maar ook : “ Internetverbinding van KPN, al dan niet in combinatie met interactieve TV, die de afgelopen 6 maanden geen Internet van KPN hebben afgenomen “

En vooral dat laatste, hoe wordt dit geïnterpreteerd voor huidige Telfort klanten? Ik heb nog steeds het Telfort abbo met oude voorwaarden.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @MrWidjai, wat roos zegt klopt hier. Dit aanbod is helaas niet voor bestaande klanten.
Als Telfort klant is een wijziging naar een KPN abonnement geen nieuw abonnement maar een wijziging.

Om te zien hoe jouw abonnement eruit ziet bij zo'n wijziging kun je dit bekijken in je MijnKPN.

Voor bestaande klanten hebben we evenementen en acties op kpn.com/beleef en deze maand Koffie!

Reputatie 7
Badge +24

In de voorwaarden staat het volgende:

“ Er worden eenmalig € 25,- activatiekosten in rekening gebracht. Deze staan vermeld op de eerste factuur. Je betaalt geen activatiekosten als je Internet van Telfort of XS4All hebt en overstapt naar KPN Internet”

maar ook : “ Internetverbinding van KPN, al dan niet in combinatie met interactieve TV, die de afgelopen 6 maanden geen Internet van KPN hebben afgenomen “

En vooral dat laatste, hoe wordt dit geïnterpreteerd voor huidige Telfort klanten? Ik heb nog steeds het Telfort abbo met oude voorwaarden.

Deze teksten zou KPN nu wel uit de voorwaarden kunnen halen denk ik. Want ze zijn niet meer van toepassing. Ze waren van toepassing toe Telfort nog bestond. Maar nu zijn ze achterhaald.