Beantwoord

Nieuwe data SIM niet aan huishouden toe te voegen

  • 21 April 2022
  • 2 reacties
  • 53 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Een aantal dagen geleden mijn nieuwe data SIM (ter vervanging van de oude XS4ALL SIM) ontvangen. Deze ook zonder problemen kunnen activeren, en ook het toevoegen aan Mijn KPN was zo gebeurd. Alleen lukt het mij helaas niet, deze ook aan mijn huishouden toe te voegen. Zodra ik dat (via de desbetreffende web site) probeer 'denkt' ie hier effe een paar seconden over na, maar het gebeurd verder niks. Dus ik kan geen MBs van/met deze nieuwe nummer delen. Het zou dus mooi zijn als iemand van de mods hier een blik op kan werpen. (Ik heb die nieuwe 0970 nummer, waar het om gaat, in het opmerkingen veld van mijn profiel ingevuld.)

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 23 April 2022, 10:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Gereed, @Joris62! Vreemd dat het je zelf niet leek te lukken: dat signaal ga ik intern doorgeven. Het is bij dezen in ieder geval geregeld. Fijn weekend!

Reputatie 7
Badge +9

Dank je @Marcia_ , het ziet er nu inderdaad stukken beter uit!