Beantwoord

Nieuwe dienst KPN compleet / Alles in 1

  • 15 August 2019
  • 5 reacties
  • 229 keer bekeken

Goedemiddag, Wij zijn al jaren klant bij jullie en hebben KPN alles in 1. Nu zag ik dat jullie deze dienst iets hebben gewijzigd (zie https://www.kpn.com/internet-tv/). Wij betalen nu per maand € 72,00 voor KPN alles in 1 standaard.

We zouden graag zien dat wij als trouwe klant ook gebruik kunnen maken van jullie nieuwe dienst en dat we ons abonnement aanpassen naar Internet en TV Basis met 1 tv ontvanger a 52,50 per maand. Dan moeten we alleen een tv ontvanger inleveren maar dit scheelt voor ons maandelijks € 19,50.

Is dit mogelijk?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 17 August 2019, 20:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Als de afgesproken contractsperiode is afgelopen, kun je maandelijks wijzigen van abonnement.

Als jullie al jaren klant zijn, kan dat waarschijnlijk dus al snel.

Daar zijn een paar mogelijkheden voor:

1/ Zelf regelen via Mijn KPN:

https://www.kpn.com/service/administratie/wijzigen.htm (even handmatig .htm erachter zetten)

2/ Je kunt hiervoor bellen met 0800 -0402.

3/ Of je vraagt hier op het forum aan een moderator of dat voor jou geregeld kan worden.
Bij je gekozen abonnement zit opnemen er ook niet meer bij in. Neem je regelmatig op dan kan je dat erbij nemen voor € 4,99 per maand.

Het oude Alles in één Standaard is nog het meest vergelijkbaar met Internet + TV (dus zonder toevoeging basis). Internet + TV is wat goedkoper omdat Spotify daar niet in zit. Dus als je dat ook nog gebruikt....

Verder zit bij de prijs van de huidige proposities ook vast bellen niet bij in. Dat kost € 1 extra p/mnd (excl. gesprekskosten).
Reputatie 7
Badge +28
@Willeke-41

Is het omzetten naar een goedkoper pakket inmiddels gelukt?
Reputatie 7
Badge +30
Welkom, Willeke! Je kunt zeker over naar het huidige Internet+TV Basis pakket. Let er dan wel op dat je een aantal dingen kwijtraakt die nu nog inbegrepen zitten. Peter noemt opnemen al. Ik zet de verschillen even op een rijtje:

Alles-in-1 Standaard €72:
  • Internet tot 100 Mbit
  • 2 tv ontvangers inbegrepen
  • opnemen pakket inbegrepen
  • Spotify Premium inbegrepen
  • telefoonnummer

Internet+Tv Basis €52,50
  • Internet tot 50 Mbit
  • 1 tv ontvanger inbegrepen

Je verliest dan 1 tv ontvanger, het opnemen pakket en Spotify Premium. Als je er nu ook een telefoonnummer bij hebt, dan kun je die natuurlijk gewoon behouden, maar dat kost je dan wel €1 per maand extra. Je zou dan uitkomen op €53,50.

Een 2e ontvanger kost €5, het opnemen pakket kost los €4,99, en Spotify kost los €8,99. Als je dus een of meerdere van deze ook wilt behouden moet je die bedragen er nog wel bij optellen.

Is het gelukt om te wijzigen via de MijnKPN? Zo niet, dan kan ik je daar ook bij helpen. Vul dan je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Eventuele verdere vragen hoor ik ook graag 🙂
Dank voor de reacties! Ik ga zelf even kijken of het lukt om in mijnkpn ons abonnement om te zetten. Als dat niet lukt dan neem ik contact op!