Beantwoord

Nummer ex verwijderen bij hussel voordeel

  • 11 August 2022
  • 3 reacties
  • 82 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie

Hallo,

Het nummer van mijn ex staat nog steeds bij de voordelen (voordelen per product) wanneer ik inlog via de site, deze wil ik graag verwijderen. Hoe kan ik dit doen? 
Het nummer staat niet meer in de kpn app bij ons huishouden, daar kan ik het dus niet verwijderen, maar is alleen zichtbaar via inloggen op de site. 
 

groeten

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 15 August 2022, 19:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi en welkom @YBS!

Door drukte door de vakantieperiode zijn we niet eerder bij je topic. Ik kan me voorstellen dat je het nummer van je ex-partner uit het overzicht van voordelen wilt hebben. Hoe staat het er intussen voor? Als het nog nodig is kijk ik graag even met je mee. Vul je dan je forumprofiel zo volledig mogelijk in, inclusief beide mobiele nummers? Als je me hier een seintje geeft zo gauw je dat gedaan hebt, weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken.

Hoi en welkom @YBS!

Door drukte door de vakantieperiode zijn we niet eerder bij je topic. Ik kan me voorstellen dat je het nummer van je ex-partner uit het overzicht van voordelen wilt hebben. Hoe staat het er intussen voor? Als het nog nodig is kijk ik graag even met je mee. Vul je dan je forumprofiel zo volledig mogelijk in, inclusief beide mobiele nummers? Als je me hier een seintje geeft zo gauw je dat gedaan hebt, weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken.

Hoi Alexandra,

Je collega’s aan de telefoon konden me niet helpen. Het profiel is ingevuld, ik wist alleen niet waar beide nummers moesten worden ingevuld. Het nummer ********** moet verwijderd worden op mijn adres. De andere nummers mogen blijven staan. 
 

Met vriendelijke groet, 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +19

@YBS Hoi, jammer dat je nog niet verder bent, goed dat je een seintje geeft. 

We hebben het nummer uit je bericht gehaald i.v.m. privacy. Ik heb je gegevens erbij gepakt en een melding aangemaakt voor onze afdeling die over de Hussel voordelen gaat. Ik heb het verzoek gedaan om het nummer van je ex partner eruit te halen, aangezien het mij zelf niet lukt. Ik verwacht dat zij binnen enkele werkdagen contact met je opnemen om je op de hoogte te stellen. Laat het gerust weten als je later nog vragen hebt.