Beantwoord

Nummer niet beschikbaar in MijnKPN voor MB's delen?

  • 28 October 2022
  • 1 reactie
  • 19 keer bekeken

Hallo,

Kunnen jullie zorgen dat ik MB's kan delen met het nummer dat ik duidelijk in mijn profiel heb aangegeven? Dit nummer is gisteren aan Mijn KPN toegevoegd.Dit probleem treed elke keer op als ik een nummer toevoeg aan Mijn KPN, graag nu goed fixen.

Daarnaast wil ik mijn ongenoegen uiten over de ultra klantonvriendelijk manier waarop ik zowel in de chat als telefonisch afgescheept wordt. Ik snap best dat KPN er niet op zit te wachten als klanten contact opnemen, maar ik vind het niet nodig om mijn vragen zichtbaar voor iedereen op een forum te moeten plaatsen. En dan ook nog het voordoen alsof dat voor de klant allemaal veel makkelijker is. De manier waarop KPN dit doet geeft mij het gevoel dat ik wel een enomr sukkel moet zijn als ik de klantenservice nodig heb. 

Het lijkt erop dat KPN klanten maar een lastig, noodzakelijk kwaad vindt. Dit was ik niet zo gewend.

icon

Beste antwoord door basmq 31 October 2022, 12:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Inmiddels opgelost via een ander kanaal.