Beantwoord

Onderling mb's delen lukt alleen met goede doelen

  • 24 June 2022
  • 3 reacties
  • 51 keer bekeken

Ik kan geen mb delen behalve met goede doelen. Alle telefoonnumms staan wil in mijn account. Wat te doen? 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 27 June 2022, 12:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @CarolineS1969 

 

Het zijn wel echte KPN abonnementen?, met een oud Telfort abonnement kan je namelijk geen MB's delen.
Ook moeten alle abonnementen waarmee je wilt delen op hetzelfde adres geregistreerd staan.
Het kan ook zijn dat je nummers nog niet zijn aangemeld voor husselvoordelen.

 

In onderstaande link naar het Kennisbank artikel kan je alles vinden over MB's delen en wat als het niet lukt.

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @CarolineS1969. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om onderling MB's te delen. Heb je al gecontroleerd of alle mobiele abonnementen zijn aangemeld voor de Husselvoordelen? Wil je jouw gegevens achterlaten in het KPN Forum profiel, dan kan ik dit ook voor je nakijken. Alle mobiele nummers mag je achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Reputatie 7
Badge +21

@CarolineS1969 Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg verder geholpen bent. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag!