Beantwoord

Overstappen compleet naar hussel. Is dat voordelig voor mij?

  • 12 March 2022
  • 4 reacties
  • 120 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik vraag me af of ik voordeliger uitkom als ik overstap naar hussel.

Krijg ik bij de overstap een nieuwe tvkastje?

 

met vriendelijke groet

icon

Beste antwoord door Noordzee 12 March 2022, 12:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Ina90 ,

Alleen als je dan ook het aanvullende 4K-pakket erbij neemt, krijg je een mooie 4K-ontvanger van KPN. Dat 4K-pakket kost 2,50 per maand extra. 

Of je voordeliger uit bent met KPN-Hussel is per klant verschillend. Dat is afhankelijk van jouw wensen. Bij KPN Hussel heb je bv geen gratis ESPN-pakket.

Zo werkt het huidige KPN Hussel: (Lees ESPN voor Fox Sports, het pluspakket  is tegenwoordig gratis als je ook een mobiel abonnement hebt en de vijf euro  entertainmentkorting kun je tegenwoordig ook gebruiken voor Viaplay en Xbox.)    

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 

Reputatie 7
Badge +24

Kunt u een schermafdruk plaatsen van pagina 2 van de factuur? Dan hebben we het snel bekeken. 

Persoonlijke gegevens even wegpoetsen.

.

Kunt u een schermafdruk plaatsen van pagina 2 van de factuur? Dan hebben we het snel bekeken. 

Persoonlijke gegevens even wegpoetsen.

Kunt u dit nachecken? Volgens mij kom ik goedkoper uit. Ik heb ook een mobiele abonnement van KPN.