Vraag

Overstappen naar andere provider; hoe zit het met mobiele voordelen?

  • 13 July 2019
  • 6 reacties
  • 397 keer bekeken

Ik heb een KPN Compleet abonnement (Alles in 1 Standaard) met 3 mobiele (KPN) abonnementen

Op de mobiele abonnementen heb ik de volgende voordelen:
- Dubbel zoveel data
- Iedere maand 5 euro korting
- Euro’s korting per abonnement (zolang het abonnement loopt)

Nu ben ik gebeld door Ziggo met een mooie aanbieding en ik ben ook wel geïnteresseerd in de Mediabox Next.

Mijn vraag: wat gebeurt er met mijn mobiele voordelen (op alle 3 de abonnementen) wanneer ik met tv en internet overstap naar Ziggo? Ben ik die dan direct kwijt of aan het einde van de looptijd van het contract?

6 reacties

Reputatie 7



Je verliest dus alleen de verdubbeling van de MB's op jouw mobiele abonnementen en dat zal ook direct van toepassing zijn.
Met meerdere mobiele abonnementen bij KPN blijven de andere voordelen wel van kracht.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Tijs67, Welkom hier. Je verliest inderdaad alleen de verdubbeling van mb's en uiteraard(nogal logisch) het zenderpakket. Jammer dat je overweegt om over te stappen naar Ziggo 😞 Gaat het alleen over de aanbieding en de nieuwe tv-ontvanger van Ziggo of spelen er ook nog andere redenen mee? We behouden je natuurlijk graag als klant bij KPN en ik kan uiteraard uitzoeken of jouw abonnement bij ons ook goedkoper kan. Zo verlies je ook geen voordelen 😉 Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan kan ik dit voor je bekijken.
Ik heb mijn gegevens ingevuld, alleen mijn klantnummer weet ik niet.
Overigens zei men bij Ziggo met zekerheid te zeggen dat ik, zolang mijn mobiel abonnement loopt, ik de dubbele data behoudt. Klopt dat?
Nee. Zoals Marina al vermeldt verlies je op je KPN abonnementen de dubbele data als je geen vaste KPN meer hebt.

De helpdesk van Ziggo gaat er, uiteraard, van uit indien je voor je mobiel Vodafone hebt. Met de combi Ziggo (vast) en Vodafone (mobiel) heb je op Vodafone abonnementen ook data-verdubbeling.

Met Ziggo vast en KPN mobiel(en) uiteraard geen verdubbeling meer.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Tijs67, Is het je na de laatste toelichting van PeterG duidelijk hoe het zit?
Hoi @Tijs67, Welkom hier. Je verliest inderdaad alleen de verdubbeling van mb's en uiteraard(nogal logisch) het zenderpakket. Jammer dat je overweegt om over te stappen naar Ziggo 😞 Gaat het alleen over de aanbieding en de nieuwe tv-ontvanger van Ziggo of spelen er ook nog andere redenen mee? We behouden je natuurlijk graag als klant bij KPN en ik kan uiteraard uitzoeken of jouw abonnement bij ons ook goedkoper kan. Zo verlies je ook geen voordelen 😉 Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan kan ik dit voor je bekijken.

Hoi Marina, ik heb mijn gegevens toegevoegd. Ik ben wel geneigd over te stappen naar Ziggo maar sta open voor wat KPN mij te bieden heeft. Kun jij ervoor zorgen dat er contact met mij opgenomen wordt?

Reageer