Beantwoord

Overstappen van Compleet naar Hussel ivm 4K tv ontvanger voor het WK

  • 12 November 2022
  • 4 reacties
  • 106 keer bekeken

Reputatie 2

Volgens mij is het overstappen van Compleet naar Hussel veranderd. Ik kan nu wel mijn snelheid aanpassen van mijn Compleet abonnement maar zie dan nergens meer dat ik dan een Hussel abonnement heb. In het verleden was het toch zo dat als je een verandering aanbracht in je oude Compleet abonnement je automatisch naar Hussel overging?

Wil graag een 4K tv ontvanger voor het aankomende WK maar kan daar volgens mij niet aankomen als ik het oude Compleet heb. 

icon

Beste antwoord door PeterG 13 November 2022, 16:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @DennisHoltdijk94 ,

De bedoeling is dat je een wijziging doet in je producten, je kiest eigenlijk voor een uitbreiding van je pakket. Toen ik dat een jaar geleden deed, ging ik inderdaad automatisch over naar KPN Hussel. En daar kreeg je dan ook de mogelijkheid om je pakket uit te breiden met het 4K-pakket. Want dat is namelijk een vereiste wil je in aanmerking komen voor de 4K-ontvanger. 

Hou trouwens wel rekening met het verlies van je KPN-Compleet-voordelen. Een belangrijk verschil is dat je het ESPN-pakket bij KPN Hussel niet gratis krijgt. En voor een voetballiefhebber kan dat belangrijk zijn. 

Lukt het overstappen naar KPN Hussel niet via MijnKPN? Dan kun je hiervoor ook 0800-0402 bellen. Maar denk eraan : Eenmaal over op KPN Hussel is definitief. Je kunt nooit meer terug!

Reputatie 2

Bedankt voor je antwoord. Vind het wel vreemd dat als ik nu mijn snelheid verhoog er geen verdere wijzigingen zichtbaar zijn. Dus lijkt er dan op dat mijn oude voordelen behouden blijven. Zie het nergens duidelijk vermeld staan.

Reputatie 7
Badge +28

Jawel, maar door het alleen verhogen van je snelheid ontvang je geen 4K-ontvanger. 

Dat zijn echt twee verschillende wijzigingen. 

Ach. Het WK is 'maar' 4 weken. Ik kijk via smart-tv app naar het uhd kanaal. En als dat niet werkt, bijvoorbeeld overbelast, dan via HDglas of, en deze is leuk voor @Noordzee , via DVB-T2 HEVC ontvangst.

De smart-tv app heb ik in de smart-tv EN in de Nokia streamingbox 8000.

Je zult het 4k zenderpakket moeten nemen om als bestaande klant überhaupt de 5202 te verkrijgen. En dat pakket kun je dan pas na 6 maanden weer opzeggen. Tenzij je het espn uhd kanaal wilt behouden. 

Het 4k/uhd pakket bevat 3 zenders in 4k en 1 in uhd (espn).