Beantwoord

Overstappen van KPN naar Ziggo omdat ik ontevreden ben over de klantenservice

  • 23 November 2022
  • 27 reacties
  • 481 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hallo, ik heb net 1.5 uur en 1 x 50 minuten gebeld. werd gewoon opgehangen na deze tijd dus ik wil eerst vragen om de minuten die ik gebeld heb naar jullie vergoed te krijgen.

Ook wil ik weten wat jullie mij bieden. Ik heb nog een Telfort contract uit 2015. als ik over ga na glasvezel krijg ik 100down - 10 up(DSL nu is 120 / 35) . Deze upload is een snelheid uit de prehistorie en niet meer van deze tijd. Ook is mij belooft dat het 100 / 100 zou worden. Na telefonisch contact is dat het toch echt 100 / 10 blijft(prijs 59,26). Zonder dat ik dan overstap naar een hussel abbo. Dit is veel duurder als mijn contract nu. Nu kreeg ik vandaag een bericht van Ziggo met de black friday deal. dus heb ik hun gebeld wat hun mij konden bieden. Nu blijkt dat ik dus voor 37,25 1000 - 50 kan krijgen verder is alles gelijk. Behalve oneindig bellen maar voor 1,75 meer krijg ik telefoon  wat 15 cent per minuut gaat kosten. Wat kunnen jullie mij bieden? Ik zie dat jullie ook een actie met Black Friday hebben. 

icon

Beste antwoord door enricotjezz 24 November 2022, 14:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

27 reacties

Reputatie 1

Het beste is gewoon overstappen naar Ziggo. Goedkoper en beter. KPN heeft op dit moment geen passend aanbod.

Reputatie 4
Badge +2

Zeker niet overstappen naar Ziggo!! Tenzij je onbeschoft en arrogant behandeld wilt worden door hun klantenservice. En de kwaliteit bij KPN is zeker beter dan bij Ziggo via de ouderwetse coax kabel.Â