Beantwoord

Pluspakket omwisselen

  • 3 August 2019
  • 3 reacties
  • 95 keer bekeken

Ik krijg pluspakket niet gewisseld heb gisteren ook aangegeven een zekere Susan ik moest mn gegevens invullen in forumprofiel oid maar heb daarna niks.meer van haar gehoord kunnen jullie mij helpen om met haar in contact te komen
icon

Beste antwoord door Susan_ 4 August 2019, 10:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Net als de andere KPN moderators werkt Susan niet 7 dagen in de week.
Ze zal reageren in jouw andere topic, als ze er weer is (en jij aan de beurt bent).
Badge +19
Ze reageert vanzelf. Kan in het weekend wel wat langer duren.
Reputatie 7
Badge +21
@Edje3008 ik ben inderdaad niet 7 dagen per week aanwezig 😉 Ik heb zojuist gereageerd in jouw topic, zullen we daarin verder praten? Dan houden we het overzichtelijk!