Beantwoord

Pluspakket wordt in rekening gebracht

  • 10 October 2022
  • 9 reacties
  • 166 keer bekeken

Ik heb kpn hussel en mobiel etc.

ik ben aangemeld voor kpn hussel 

en nu is er 2 keer het pluspakket  in rekening gebracht.

Hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 23 October 2022, 09:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Chanine,

Het adres dat je in je profiel hebt staan heeft alleen een actief abonnement voor thuis, maar je hebt daarnaast óók een klantnummer genoteerd en daarmee kom ik uit bij een ander adres waar wel ook mobiele telefonie aanwezig is. Ik acht de kans dus aanwezig dat je mobiele abonnement nog op een oud adres geregistreerd staat, je kunt hiervoor een adreswijziging doorgeven via je MijnKPN account

Op het adres dat je genoteerd hebt, is nu dus géén aanmelding voor KPN Hussel en daardoor zijn er ook geen voordelen actief. Ik wil je aanraden om zo snel mogelijk je adreswijziging door tegen en daarna je abonnement voor thuis en je mobiele abonnement alsnog aan elkaar te koppelen

Ik heb dat meerdere keren gedaan maar er staat ook in de app dat plus pakket gratis is. Dus snap niet zo goed hoe dit kan ik heb de pluspakket nu uitgezet. 

 

Reputatie 7
Badge +24

Als het Pluspakket gratis is, dan kunt u het niet uit zetten, dan word het meteen weer aangezet. 

Maar lees de reactie van @Maja_ en reageer daar eens op. U heeft adresgegevens ingevuld die niet bij het klantnummer horen. Geef daar eens opheldering over.

Reputatie 7
Badge +20

Je mobiele nummer is gekoppeld aan het klantnummer dat je in hebt gevuld in je profiel, maar dat klantnummer hoort bij een internet en iTV abonnement dat niet geregistreerd is op het adres dat in je profiel staat. Je hebt dus wél een koppeling waardoor er voordelen actief zijn, maar die voordelen zijn actief bij dat abonnement op het andere adres. Ben je wellicht onlangs verhuisd? Of komt het je niet bekend voor dat je met 2 verschillende adressen te maken hebt nu?

@Maja_

Zoals ik al zei ik ik heb al meerdere keren gedaan  mijn adres gewijzigd. Maar ik heb ook 2,5 maand langer moeten wachten op mijn op tv & internet omdat er van alles fout ging. Ik heb ook een e-mail van jullie ontvangen met daarin de bevestiging dat mijn gegevens gewijzigd zijn. 
Ik kan het niet volledig plaatsen ivm met persoonlijke gegevens. En waarom is er dan ook nog 2x pluspakket inrekening gebracht? En waarom de herhalende vraag? 

 

Als het Pluspakket gratis is, dan kunt u het niet uit zetten, dan word het meteen weer aangezet. 

Maar lees de reactie van @Maja_ en reageer daar eens op. U heeft adresgegevens ingevuld die niet bij het klantnummer horen. Geef daar eens opheldering over.


Volgens als jij mijn reactie leest. Staar er dat ik dat meerdere keren gedaan heb. Weet niet wat jij daar onder verstaat. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Chanine, ik heb vanuit jou nog geen opheldering ontvangen over de 2 actieve internetabonnementen en verschillende adressen. Als ik het klantnummer dat je in hebt gegeven opzoek, kom ik uit bij adres X Dat abonnement staan niet op jouw naam. Daar is jouw mobiele nummer ook aan gekoppeld, en op dat klantnummer staat ESPN als gratis optie aan. 

Het adres dat je in je profiel hebt staan, is adres Y. Dat abonnement staat wél op jouw naam, maar hier is geen koppeling met je mobiel nummer. 

Je mobiele nummer is dus gekoppeld aan het klantnummer uit je profiel, maar dat klantnummer hoort niet bij het abonnement dat op jouw naam staat, op het adres uit je profiel. 

Het lijkt mij dat je jouw mobiele nummer wil koppelen aan het abonnement op het adres dat in je profiel staat, en niet meer aan abonnement op adres X geregistreerd staat. Als je dat wil doen, kan je via je MijnKPN account het factuuradres van je mobiele nummer aanpassen (die staat ook op adres X en dan je mobiele nummer en het internetabonnement aan adres Y aan elkaar koppelen via de aanmeldpagina voor de Hussel voordelen

 

Admin: Tekst aangepast i.v.m. privacy

Hi @Chanine, ik heb vanuit jou nog geen opheldering ontvangen over de 2 actieve internetabonnementen en verschillende adressen. Als ik het klantnummer dat je in hebt gegeven opzoek, kom ik uit bij adres X Dat abonnement staan niet op jouw naam. Daar is jouw mobiele nummer ook aan gekoppeld, en op dat klantnummer staat ESPN als gratis optie aan. 

Het adres dat je in je profiel hebt staan, is adres Y Dat abonnement staat wél op jouw naam, maar hier is geen koppeling met je mobiel nummer. 

Je mobiele nummer is dus gekoppeld aan het klantnummer uit je profiel, maar dat klantnummer hoort niet bij het abonnement dat op jouw naam staat, op het adres uit je profiel. 

Het lijkt mij dat je jouw mobiele nummer wil koppelen aan het abonnement op het adres dat in je profiel staat, en niet meer aan het andere abonnement dat op adres X geregistreerd staat. Als je dat wil doen, kan je via je MijnKPN account het factuuradres van je mobiele nummer aanpassen (die staat ook op adres X) en dan je mobiele nummer en het internetabonnement van adres Y aan elkaar koppelen via de aanmeldpagina voor de Hussel voordelen


Ik weet niet of je het niet wil lezen of dat je er over heen leest volgensmij zei ik dit Zoals ik al zei ik heb al meerdere keren gedaan mijn adres gewijzigd. Maar ik heb ook 2,5 maand langer moeten wachten op mijn op tv & internet omdat er van alles fout ging. Ik heb ook een e-mail van jullie ontvangen met daarin de bevestiging dat mijn gegevens gewijzigd zijn. 
Ik kan het niet volledig plaatsen ivm met persoonlijke gegevens. En waarom is er dan ook nog 2x pluspakket inrekening gebracht? En waarom de herhalende vraag?”
En nu vraag je me het nog een keer. Ik heb e-mails van jullie ontvangen dat het verwerkt was ik heb over screenshots of e-mails van. En nu ga je ook nog mijn adresgegevens openbaar gooien schandalig dit! Ik wil dat deze post verwijdert word met mijn adres gegevens erin.

 

Admin: Tekst aangepast i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +20

Ik probeer je te helpen @Chanine, maar zo lang ik niet duidelijk heb op welk adres je nu woont en waar alles geregistreerd moet staan, kan ik dit niet in gang zetten. Zou je anders in het opmerkingsveld onderaan in je profiel willen vermelden wat nu het adres is waar alles op geregistreerd moet staan? Ik haal dit niet uit je verhaal, vandaar dat ik het nu nogmaals vraag. Als het me duidelijk zou zijn, zou ik het niet vragen.