Beantwoord

Spotify voor de rest van het gezin

  • 12 March 2019
  • 7 reacties
  • 280 keer bekeken

Beste Marina
Je uitleg klopt niet helemaal volgens mij.Wij hebben ook KPN compleet en daarbij zit spotify Premium gratis.Ook wij zouden dat meer van deze tijd en als geste naar de trouwe klanten zien als dit de spotify familie versie zou zijn.Nu worden de overige muziekliefhebbers in het gezin veroordeeld tot een abonnement.

Gr Alphons

*Admin: reactie afgesplitst,eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Marina_ 13 March 2019, 16:58

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Spotify Premium is geen onderdeel van KPN Compleet, maar is inbegrepen bij het "Alles in 1 Standaard" en "alles in 1 Premium" abonnement.
Reputatie 7
Badge +10
Spotify Premium is geen onderdeel van KPN Compleet, maar is inbegrepen bij het "Alles in 1 Standaard" en "alles in 1 Premium" abonnement.
En met die abonnementen is het niet mogelijk om bij KPN van Spotify Premium naar Spotify Family over te stappen. Zie deze pagina (en vooral de link naar het forumartikel daarin) voor meer uitleg.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Coldfeet, De voordelen van KPN Compleet kan ik inmiddels dromen, maar helaas is Spotify Premium geen KPN Compleet voordeel. Wjb heeft al toegelicht dat het een onderdeel is van onze oudere "Alles in 1 Standaard" en "alles in 1 Premium" abonnementen. Spotify Family kun je voor € 13,99 per maand toevoegen aan je abonnement wanneer je een nieuw abonnement afsluit. Hoeveel gezinsleden willen gebruik maken van Spotify Family? Als je wilt kan ik de kosten van een nieuw abonnement op een rijtje zetten om te kijken of die voordeliger voor je is i.c.m. Spotify Family. Zou je daarvoor je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan je forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Reputatie 7
Je moet jezelf ook de vraag stellen of je aan Spotify Premium niet voldoende hebt als je iets meer zou plannen.
Onze drie kinderen maken allemaal met veel plezier gebruik van ons Spotify Premium abonnement. Zij hebben hun playlists offline staan op hun telefoon staan, dat kan tot drie apparaten. Thuis luisteren we dan online.
Marina
dank voor je reactie,ik heb de gegevens toegevoegd aan het profiel.Zie ook dat op mijn adres sneller internet mogelijk is wil je dat ook meenemen in het voorstel.
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @Coldfeet, Ik heb het kosten overzicht van. een nieuw abonnement in een privébericht gezet. Mocht je aan de hand van dit overzicht vragen hebben, dan kun je reageren op het privébericht of in dit topic. Voor nu wens ik je nog een fijne avond.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Coldfeet, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer