Beantwoord

Tweede abonnement niet zichtbaar in MijnKPN

  • 27 August 2021
  • 10 reacties
  • 130 keer bekeken

Wij hebben thuis internet en tv van KPN en mijn vrouw en ik hebben beide ook een mobiel abonnement van KPN. We hebben laatst voor mijn vrouw een contract overname gestart omdat deze nog op haar ouderlijk adres en naam genoteerd stond. 

Dit is gelukt het staat nu dus op ons huidige adres en aan haar naam gekoppeld. Alleen wanneer ik haar bijv. MB's wil sturen zie ik haar er niet tussen. 

En wanneer ze in haar MB's delen kijkt ziet ze nog steeds het huishouden staan waar het abonnement tot voor kort onderdeel van uitmaakte. 

Mijn vraag is dus hoe we het voor elkaar kunnen krijgen dat wij elkaar kunnen zien en onderling mb's kunnen delen enz. 

 

Zie graag een reactie tegemoet, 

Gr, 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 27 August 2021, 14:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @GlassGekkoo, als ik je verhaal lees krijg ik het vermoeden dat dit allemaal weer in orde zal zijn als jullie het betreffende nummer opnieuw aanmelden onder jullie KPN Hussel huishouden. Na een contractovername is er sprake van een nieuw klantnummer en dat zal nu nog niet gekoppeld zijn aan het huishouden op jullie adres.

Laat je weten of het op die manier inderdaad lukt? :slight_smile:

Dag @Maja_ bedankt voor je reactie. 

Heb de link gevolgd en het nummer ingevoerd. Krijg vervolgens alleen de melding dat het niet mogelijk is om het nummer toe te voegen zonder duidelijke reden. 

Ik vermoed (maar dat weet ik niet zeker) dat het er mee heeft te maken dat het nummer van mijn vrouw nog in het oude huishouden van haar ouders zit. Zij kan dat huishouden namelijk nog steeds zien in de app. 

Hallo @GlassGekkoo dat nummer dient dan eerst losgekoppeld te worden van het KPNID van haar ouders, het nummer ‘zweeft’ dan en kun je weer koppelen aan jouw KPNID.

 

 

Hallo @GlassGekkoo dat nummer dient dan eerst losgekoppeld te worden van het KPNID van haar ouders, het nummer ‘zweeft’ dan en kun je weer koppelen aan jouw KPNID.

 

 

Klinkt logisch. En hoe kunnen we dat verzorgen? 

Hallo @GlassGekkoo dat kun je zelf in MijnKPN regelen.

Je (schoon)ouders/partner loggen in met hun KPNID en koppelen het mobiele nummer los, dat wordt geverifieerd met een SMS op het betreffende mobiele nummer. Daarna koppel je het nummer aan jullie KPNID en wordt ook weer geverifieerd d.m.v. een SMS op het betreffende mobiele  nummer.

Succes.

 

Hallo @GlassGekkoo dat kun je zelf in MijnKPN regelen.

Je (schoon)ouders/partner loggen in met hun KPNID en koppelen het mobiele nummer los, dat wordt geverifieerd met een SMS op het betreffende mobiele nummer. Daarna koppel je het nummer aan jullie KPNID en wordt ook weer geverifieerd d.m.v. een SMS op het betreffende mobiele  nummer.

Succes.

 

06 nummer kunnen loshalen van het KPN id en deze vervolgens weer aan het nieuwe ID gekoppeld. Situatie blijft alleen hetzelfde. Wanneer ik met mijn nummer MB's wil delen zie ik niks. En wanneer ik dat met het nummer van mijn vrouw wil doen wat nu aan hetzelfde ID is gekoppeld zie ik daar haat familie tussen staan. 

Hallo @GlassGekkoo heb je dat nummer van je vrouw wel aan jouw KPNID, als je dat het nieuwe ID noemt, gekoppeld? En staan beide abonnementen wel op precies hetzelfde adres bij KPN geregistreerd?

Anders even gratis bellen met 0800 0402, zij kunnen het realtime voor je in orde maken.

Succes.

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Vreemd allenmaal @GlassGekkoo :thinking: Opnieuw koppelen aan een ander abonnement zou moeten lukken en hoe @JanD het aan heeft gegeven al helemaal. Daar gaat dus iets niet helemaal goed! Ben je er uit gekomen via de telefonische klantenservice?

Het is eindelijk opgelost. Ik hoefde het nummer van mijn vrouw niet te koppelen aan hetzelfde KPN ID. Ik hoefde ook niet zoals de klantenservice aangaf het abonnement over te zetten op mijn naam. 

Mijn vrouw kreeg een paar dagen geleden een SMS dat ze een ander adres had dan waar het voordeel (van haar ouder) op stond geregistreerd. Of we contact op wouden nemen en anders werd ze binnen een aantal dagen gebeld.

Vandaag is ze gebeld door de KPN en hebben we de situatie uitgelegd dat we het maar niet voor elkaar kregen. Ook niet met hulp van de klantenservice. Meneer aan de telefoon kijkt ziet mijn nummer op hetzelfde adres staan en zegt dat ie het effe gaat regelen. En zo waar lukte het deze keer wel.

We hadden het zelf al een beetje opgegeven omdat telkens als we zelf belde er maar geen oplossing kwam, en we tegenstrijdige verhalen hoorde. Ik heb zelf wel een keer of 3 a 4 gebeld.

Gelukkig vandaag de juiste persoon hierover gesproken. 

Toch bedankt voor alle reactie!!!

Reputatie 7
Badge +20

Ah wat fijn dat het uiteindelijk toch helemaal in orde is gekomen @GlassGekkoo! Bedankt dat je het nog even laat weten :blush: