Beantwoord

Van KPN compleet naar Hussel, wat wijzigt er voor mij?

  • 1 May 2022
  • 5 reacties
  • 219 keer bekeken

Reputatie 1

Beste KPN op dit moment maken wij al een aantal jaren gebruik van KPN Compleet i.c.m. 2x een mobiel abonnement. Helaas is de maximale snelheid hier 100Mbit.

Stel dat wij overstappen naar hussel 100, dan heb ik een aantal vragen:

wat gebeurd er met onze 2 mobile abonnementen (Sim Only uit 2015 en 2016): 

  1. Houden wij onze 5 euro compleet korting, of wordt dit 7,50 hussel korting
  2. houden wij onze compleet dubbel data?
  3. wat weizicht er wel voor ons abonnement?

Wij hebben nu Internet + TV Basis met extra snelheid 100/10 en gratis compleet plus pakket als we overstappen naar hussel 100:

  1. Houden we dan het gratis pluspakket? (Staat nu maar 3 maanden gratis in mijn kpn bij overstap naar hussel)
  2. Krijgen we dan een nieuw modem en TV ontvanger?
  3. moeten we dan opnieuw 25 euro aansluitkosten betalen.

De reden dat we over willen stappen is dat we dan ook gebruik kunnen maken van de entertainmentkorting.

 

Bedankt voor de hulp,

Stef

 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 1 May 2022, 11:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Stef-d ,

Jouw mobiele abonnementen blijven ongewijzigd. De korting op jouw mobiele abonnementen blijft dus ook ongewijzigd. Ook dubbele data blijft dan….  

 

Wat betreft jouw TV- en internet-thuisabonnement : 

  • Tegenwoordig krijg je het pluspakket gratis zolang je ook een mobiel abonnement bij KPN afneemt.
  • Wanneer je de wijziging afsluit via bv Mijn KPN, betaal je als bestaande klant geen 25 euro aansluitkosten. Die aansluitkosten zijn alleen voor nieuwe abonnementen, niet voor wijzigingen. 
  • Je krijgt niet automatisch een nieuw modem en een nieuwe ontvanger. Een nieuwe ontvanger ontvang je wel als je jouw abonnement uitbreidt met het aanvullende 4K-pakket. Heb je nog een heel oud modem zoals bv de V7 of de V8, dan kun je die eventueel apart via 0800-0402 proberen om te ruilen.  

  

Reputatie 1

Hartelijk dank voor het antwoord. 

Zo juist de overstap gemaakt. Misschien ook nog de simonly abonnementen overzetten, omdat ik nu 26 euro betaal voor 20GB en voor het zelfde geld 5g en onbeperkt mobiel internet krijg.

Reputatie 1

De vraag is alleen nog hoeveel Mb’s mag je maximaal met je gezin delen per maand bij een onbeperkt sim only abonnement? 

Reputatie 7
Badge +28

50 GB 

https://www.kpn.com/hussel/voordelen/mbs-delen.htm

 

Reputatie 1

Oh das meer dan genoeg 😀, we hebben nu beide met verdubbelaar 20GB per persoon wat we lang niet redden. 😊