Beantwoord

Verdubbeling MB's en minuten bij tweede mobiele nummer

  • 8 February 2019
  • 3 reacties
  • 99 keer bekeken

Vandaag een tweede mobiele nummer (simcard) gekregen en aangemeld als extra toestel op MijnKPN.
Maar ik zie (nog) niet dat bij dat nieuwe nummer de minuten en data-hoeveelheid zijn verdubbeld, zoals bij mijn eerste nummer.
icon

Beste antwoord door Susan_ 10 February 2019, 11:21

Bekijk origineel

3 reacties

Als deze Info klopt een sms sturen vanaf het tweede toestel met de tekst COMPLEET AAN naar 1515
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen magro, bedankt voor je bericht!

De link die hierboven gegeven wordt, is helemaal correct! Er zijn meerdere manieren om je aan te melden voor KPN Compleet. Één is door te sms'en, je kan ook online het nummer toevoegen. Uiteraard kan het ook nog via onze klantenservice.

Wanneer je de aanmelding hebt gedaan, krijg je hier een bericht van. De verwerking kan maximaal 3 werkdagen duren, dus de voordelen zijn niet direct toegevoegd! Hou hier rekening mee, je moet dus even geduld hebben na de aanmelding ;)

Wil je aangeven of je met deze informatie geholpen bent? Zo niet, dan ontvang ik graag enkele gegevens om het alsnog in orde te maken. Vul in ieder geval je naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer aan in jouw Forum profiel 😉
Reputatie 7
Badge +21
@magro, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Ik ga er vanuit dat het nummer inmiddels toegevoegd is. Zo niet, dan weet je me te vinden!

Reageer