Beantwoord

Vergoeding mogelijk voor ESPN die gratis had kunnen zijn door compleet?

  • 22 October 2022
  • 6 reacties
  • 92 keer bekeken

Ik betaal voor ESPN,nu blijkt het dat ik het al die tijd gratis krijg,krijg ik mijn geld  dan terug.

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Noordzee 28 October 2022, 16:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Joscor76 ,

Je bent zelf verantwoordelijk om te controleren of je bent aangemeld voor KPN Compleet of KPN Hussel. Je krijgt van KPN geen vergoeding over de periode dat je niet aangemeld bent geweest. 
 

Je had je zelf kunnen aanmelden. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Reputatie 7

ESPN is ook helemaal niet gratis. Als je ook een mobiel abonnement van KPN hebt dan zou je €5,- korting kunnen krijgen bij ESPN of één van de andere pakketten waarvoor een entertainment korting van toepassing is.

Reputatie 7
Badge +28

@wjb 

Topicstarter heeft het over Compleet. Dus ik ga er dan maar vanuit dat hij in aanmerking komt voor KPN Compleet. Bij het nieuwere (en huidige) KPN Hussel is het ESPN-pakket inderdaad niet gratis. 

Reputatie 7
Badge +21

En je hebt ESPN 1 gratis, niet alle ESPN zenders, ik denk dat je daarmee in de war bent. @Joscor76 

Reputatie 7
Badge +15

@Joscor76 Welkom op het forum. 

Ik controleer graag voor je wat je situatie is. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan controleer ik dit voor je! 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Joscor76 ,

Je bent zelf verantwoordelijk om te controleren of je bent aangemeld voor KPN Compleet of KPN Hussel. Je krijgt van KPN geen vergoeding over de periode dat je niet aangemeld bent geweest. 
 

Je had je zelf kunnen aanmelden. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

@Joscor76 

Is het gelukt?  Bij KPNCompleet is het zo dat je kunt kiezen uit gratis het ESPN-pakket of gratis het pluspakket. 

Meer info staat in de kennisbank: