Beantwoord

Verhuizing slecht verwerkt: Husselkorting is komen te vervallen

  • 23 October 2022
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

We hebben onze verhuizing op tijd aangegeven, alleen KPN heeft ons vaste internet verhuisd en niet ons mobiele factuur adres aangepast.

Hierdoor krijgen we nu geen hussel korting terwijl we wel alles netjes hebben aangegeven.

Aanpassen van factuur adres werkt verder ook niet in mijnKPN op dit moment.

icon

Beste antwoord door Jan van KPN 27 October 2022, 11:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Hajo_DO en welkom hier op ons forum!

Leuk dat je ons via deze weg hebt gevonden en hier je vraag stelt, ik help je uiteraard graag verder. Het adres van je mobiele aansluiting kun je zelf aanpassen in de MijnKPN omgeving. Vanaf dat moment zullen de Hussel voordelen ook automatisch weer worden geactiveerd. Mocht dit via de app (weer?) niet lukken dan zou ik het eens via de browser proberen. Laat je ons weten of dit alsnog is gelukt?

Â