Beantwoord

Verkrijgen van Husselkorting in combinatie met XS4ALL

  • 31 May 2022
  • 6 reacties
  • 127 keer bekeken

Enkele maanden geleden besloot ik om onze 2 T-Mobile abonnementen om te zetten naar KPN omdat we ook al een compleet pakket Internet/TV via XS4all hadden en in de winkel ons werd verteld dat dit veel voordeel zou bieden door "Husselkortingen”. Het lukt echter maar deels om deze kortingen te verzilveren omdat dit niet echt duidelijk digitaal wordt gecommuniceerd en ook de telefoonlijn altijd overbezet is met lange wachttijden. Kunt nu mij helpen?

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 2 June 2022, 21:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +4

@garderein vul alvast je forumprofiel in. 
Dan kan de dienstdoende moderator zien over welke abonnementen het gaat. 

Reputatie 7
Badge +24

U krijgt 5 euro Husselkorting op uw mobiele abonnement als u ook een thuis abonnement heeft. Bedoelt u dat? 

U had voorheen geen mobiel abonnement bij KPN/XS4ALL?

Dank voor de reacties.

Waar kan ik het forumprofiel vinden? Ik heb ingelogd via mijn KPN account, alle info staat hier toch?

Het is mij waarschijnlijk gelukt om de korting voor de mobieltjes aan te vragen, echter vraag ik me af of dit met terugwerkende kracht is? de overige kortingen kan ik niet indienen of ik doe iets niet goed.

Ik ben wel van mening dat KPN hier wat duidelijker/proactieve in moet zijn en zeker telefonisch beter bereikbaar.

Reputatie 5
Badge +4

@garderein Als je inlogt op dit forum, kun je rechts in de groene balk bovenin het scherm op een knop druukken, en daarna je gegevens invullen. 

Dank, gevonden!

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @garderein, welkom op het KPN Forum!

Ik zie dat het inmiddels gelukt is om de Husselvoordelen aan te vragen. Dat is mooi!

Zoals je zelf al vermoed is het niet mogelijk om de korting met terugwerkende kracht te krijgen. Deze gaat in op het moment dat je van ons een bevestiging krijgt dat de voordelen actief zijn.