Na al decennia lang trouwe klant te zijn bij KPN (Alles in 1 pakket), hebben we een jaar lang extra een mobiel abbonement gehad (enkel bellen voor10,55 p/mnd).
Dit mobiele abb is overgezet naar een andere provider (zelfde kosten maar nu met extra een internet bundel van 5gb). Logische stap dus.
Kregen we deze maand nog wel een (aparte) factuur voor maar begreep al vanuit dit forum dat dit volgende maand gecrediteerd zou worden (ook typisch eigenlijk).
Het euvel zit hem in de andere pakketen die we hebben.Ā Er wordenĀ nu voordelen die we al hadden van het āAlles in 1 pakketā voordat we een mobiel abbonement weggehaald. Nu zal dat pluspakket met een worst zijn, maar het pricipe is niet juist. Hierover dus net ruim 30 min met een vriendelijke jongen vd klantenservice over gesproken (die snapte het ook niet helemaal) en moest na diverse malen overleggen voet bij stuk houden.
Vervolgens zie je dat een nieuw abonnement afsluiten duidelijk voordeliger is dan we nu hebben (krijg je er nog een tv bij ookā¦.)
Blijkt het niet meer mogelijk te zijn om dan een 2e tv ontvanger (noodzaak vanwege slechte wifi) te zijn??
Echter leert onze ervaring met KPN, dat zodra je iets aanpast, al het andere niet meer werktā¦
Iemand de gouden tip?
Ā
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Beste antwoord door Thomas van KPN
Bekijk origineel