Beantwoord

Voordeelbundel zeer snel op met alleen navigatie aan

  • 12 July 2019
  • 2 reacties
  • 119 keer bekeken

Waarom is dit (voor ons voor het eerst) zijn voordeel bundels op in zegge een uur? We bellen niet. Enkel route genavigeerd.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 13 July 2019, 22:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Marnix, welkom hier.

Inhoudelijk kan ik dit niet aangeven, ik kan niet inzoomen op je verbruik om te kunnen zien waar het precies aan op is gegaan. Dit mag ook niet. Dit kan ook komen door verbruik van apps op de achtergrond of een update. Ook verbruikt Google maps ook data, ondanks dat het via GPS gaat moeten de kaarten wel worden gedownload. Afhankelijk van het gebied. Op het platteland zal de kaart kaler zijn en dus minder groot. In een stad zal er de kaart groter zijn omdat maps allerlei extra informatie download. Restaurants, tankstations, ziekenhuizen etc. Een kleine zoekopdracht leer dat 1 uur navigeren tussen 15 en 35 Mb per uur kan kosten.

Een oplossing voor de toekomst is om de kaarten voor vertrek offline op je telefoon op te slaan in de Google Maps app. Weet je zo voldoende? Ik kan anders ook kijken op welke dag het verbruik is geweest, misschien dat je het dan beter kunt plaatsen. Zou je in dat geval je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Reputatie 7
Badge +24
Marnix, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.