Beantwoord

Voordelen KPN en Telfort compleet sinds 1 mei 2019

  • 4 May 2019
  • 10 reacties
  • 412 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 4 reacties
Ik heb een KPN mobiel abonnement afgesloten via Belsimpel, mijn man heeft een Telfort mobiel abonnement. Volgens de website zouden de voordelen van KPN compleet ook gelden wanneer er al een Telfort abonnement op hetzelfde adres is. Nu kan Belsimpel mij niet aanmelden bij KPN compleet, mij lukt het ook niet. Mijn man heeft zich nu aangemeld bij Telfort compleet, de wachttijd is echter 1 maand. Ik wil graag eerder zeker weten dat het voordeel van €5,- korting per maand en het delen van MB’s ook geldt bij een Telfort en KPN mobiel abonnement.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 8 May 2019, 20:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hallo @MJS , heb je dat via onderstaande link geregeld:
https://www.kpn.com/compleet/telfort-compleet.htm?cid=tp:cn=TelfortKPN:ds=Homepage:mk=link:f1=link:f2=
of onderstaande link:
https://www.kpn.com/compleet/aanmelden/telfort-aanmelden.htm
Via die laatste link. Dus Telfort compleet. Aanmelden bij KPN compleet lukte sowieso niet.
Reputatie 7
Badge +30
Beste @MJS, welkom! Ik heb de voorwaarden voor Telfort Compleet even gelezen en zag daar:

Telfort Mobiel en KPN Mobiel = Voordeel op KPN Mobiel: €5 korting p/mnd

Dus jij krijgt dan inderdaad 5 euro korting op je KPN mobiele abonnement. Is deze al ingegaan? Dan zou je dit zeker aan moeten kunnen vragen. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en 06-nummer? Dan kijk ik of ik het aan kan vragen voor je.
Even nog uitlichten enkel het KPN abonnement krijgt de 5 euro korting niet het Telfort abonnement.

Telfort Compleet geeft je een tv pakket naar keuze Dit is nu niet van belang gezien je KPN Compleet bent.
Dankjewel @Marcia_ . De gegevens in mn profiel heb ik aangevuld. Het KPN abonnement gaat 4 juni in ivm opzegtermijn huidig abonnement.
Weet jij ook of MB’s delen mogelijk is tussen Telfort en KPN?
Reputatie 7
Badge +30
Top, ik zie dat je inderdaad per 4 juni over gaat. Dan kunnen we de aanmelding voor Telfort Compleet gaan registreren. Overigens gaat MB's delen niet tussen Telfort en KPN. Dat gaat alleen tussen KPN mobiele nummers.
Dankjewel @Marcia_ . Begrijp ik het goed dat ik nu niets hoef te doen? Na 4 juni aanmelden bij Telfort Compleet , waarna automatisch de korting wordt verrekend?
Reputatie 7
Badge +30
Je geeft aan dat je man jullie aangemeld heeft, dus ik ga er vanuit dat het in orde is. Wel zal ik in mijn agenda zetten dat ik de eerste week van juni controleer hoe het ervoor staat. Mocht er nog iets moeten gebeuren, laat ik het hier weten.
Heel veel dank voor de snelle reacties en de service @Marcia_ !
Reputatie 7
Badge +30
Yes, geen probleem!