Beantwoord

Vraag over Mb's uitdelen bij unlimited abonnementen

  • 10 November 2022
  • 2 reacties
  • 30 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +6

Een aantal vraagjes m.b.t. aanvraag mobiele abonnementen in een Hussel pakket met Glasvezel thuis.

Als je op hetzelfde woonadres 1 mobiel unlimited abonnement hebt (nu tijdelijk €25,- met Hussel) en 1 abonnement met 0 Gb dan kan je 50Gb per maand delen.

1. Maar... als je nu op hetzelfde woonadres 2 mobiele unlimited abonnementen hebt, mag je dan bij elk mobiel unlimited abonnement 50 Gb delen, dus 100 Gb totaal per maand?

Of blijft het maar maximaal 50 Gb ,ongeacht hoeveel mobiele unlimited abonnementen je ook hebt op hetzelfde woonadres?

2. En bij de 2de mobiele unlimited abonnement, krijg je daar geen Husselkorting meer op? Blijft dat dan €32,50?

De bedoeling is om ook een mobiele data abonnement van 10Gb erbij te nemen en die te gebruiken op een vakantieplek waar geen vaste en Wi-Fi verbindingen zijn, maar mobiel wel goed bereik is. Met behulp van een Fritz!Box met 4G mogelijkheid. En als deze op is te verhogen door Mb's te delen. Met kinderen en tablets kan dat wel hard gaan.

3. Ik neem aan dat deze data abonnement ook in het Hussel pakket kan en dat je daar ook Mb's naartoe kan delen?

Ik hoor het graag. Alvast dank!

icon

Beste antwoord door Nick83 10 November 2022, 17:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

... als je nu op hetzelfde woonadres 2 mobiele unlimited abonnementen hebt, mag je dan bij elk mobiel unlimited abonnement 50 Gb delen, dus 100 Gb totaal per maand?

Ja, dat word dan 100 GB per maand.

En bij de 2de mobiele unlimited abonnement, krijg je daar geen Husselkorting meer op? Blijft dat dan €32,50?

Het 2de abonnement is ook gewoon 25 euro. Dus ja, daar zit ook gewoon Husselkorting op.

Ik neem aan dat deze data abonnement ook in het Hussel pakket kan en dat je daar ook Mb's naartoe kan delen?

Ja dat kan.

Reputatie 6
Badge +6

Top @Nick83 , ga ik van de week er iemand blij mee maken. Dank!