Beantwoord

Waarom kan ik geen MB's delen met 097 nummer?

  • 15 June 2022
  • 2 reacties
  • 179 keer bekeken

Ik heb al een tijdje een 0970 nummer toegevoegd aan mijn kpn account. Ik heb deze sim gekregen na omzetting van xs4all naar kpn. Waarom kan ik geen mb’s delen naar dit abonnement en wel naar andere 06 abonnementen in mijn huishouden. Want zoals ik lees zou dit bv ook naar een 097 data (tablet) abonnement moeten kunnen. Graag de werkwijze en oplossing

 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 19 June 2022, 20:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @Agnes68 en welkom op het KPN Forum! Door de drukte kom ik nu pas aan jouw topic toe!

Het onderling delen van MB's is een extra voordeel die je krijgt, als je meerdere abonnementen combineert. Zo zonder klantgegevens, gok ik dat specifiek het 097 nummer nog niet aangemeld staat voor onze voordelen. Wil je dat aan de hand van ons artikel in de Kennisbank controleren en proberen aan te melden?

 

Lukt het niet om het 097 nummer aan te melden, dan kijk ik graag met jou mee.

Wil jij jouw klantgegevens dan noteren in jouw Forum profiel?
Graag jouw volledige naam, klantnummer en het 097 nummer + postcode en huisnummer. In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt.

Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!