Beantwoord

Wanneer wordt husselkorting geactiveerd?

  • 26 January 2022
  • 3 reacties
  • 74 keer bekeken

Beste Kpn,

Ik zit met het volgende probleem. Ik ben in Oktober vorig jaar klant geworden van Kpn, met internet en tv en op 16 December met mobiel. Nu heb ik begrepen dat je dan recht heb op “husselkorting” bestaand uit,

€ 2,50 op mobiel ( die heb ik wel ), gratis pluspakket en € 5,00 op het entertainmentpakket, in mijn geval ESPN, vandaag mijn factuur internet en tv ontvangen maar nog steeds geen husselkorting. Ik heb hierover al een keer telefonisch contact gehad en er werd mij beloofd dat het geactiveerd zou worden.

Ik heb zelf al een keer mobiel en thuis samengevoegd. Hoelang duurt het totdat het werkelijk wordt geactiveerd en hoe gaat het dan met een eventuele verrekening?

 

Graag een antwoord op mijn vraag,

Bij voorbaat dank.

 

Hebbe67

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 28 January 2022, 12:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Hebbe67. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je deze korting niet hebt ontvangen. Ik zie dat je jouw gegevens al had achtergelaten in het KPN Forum profiel. Ik heb dit intern doorgezet om verder uit te laten zoeken. Ik ga er vanuit dat mijn collega's dit verder voor jou gaan regelen, als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag. Je kan hiervoor ook bellen met onze klantenservice (0800 0402), zij hebben ook de mogelijkheid om jou door te verbinden met deze afdeling. 

Hallo @Vikash ,

Dank voor je antwoord, alles is inmiddels geregeld.

Nogmaals dank voor je inzet.

Fijn weekend.

Mvg,

 

Hebbe67

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan en een fijn weekend!:blush: