Beantwoord

Wat is KPN Hussel 200 Mbit/s precies?

  • 12 April 2022
  • 5 reacties
  • 1315 keer bekeken

Wat houd dit precies in 

Hussel Internet 200 Mbit/s

Ik zit namelijk nog met een oud contract alless in een.

icon

Beste antwoord door Noordzee 12 April 2022, 21:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Liekie82 

Hussel is een voordeel programma, waarbij je door het combineren van abonnementen (Internet, TV, Mobiel en Entertainment) extra voordeel kan krijgen.

Zie het volgende artikel in de Kennisbank.

 

Maar ik heb geen mobiel bij kpn 

Alleen tv en internet 

Wat kan ik dan het beste doen ?

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Liekie82 ,

Check goed of de overstap naar KPN Hussel voordelig is voor jou. Een kwestie van de prijzen te vergelijken van je oude abonnement en KPN Hussel. De prijzen van KPN hussel staan hieronder. 

 

(Een overstap naar KPN Hussel kun je regelen via Mijn KPN of door te bellen naar 0800-0402.) 

 

Zo werkt het huidige KPN Hussel : (Lees ESPN voor Fox Sports en het pluspakket is tegenwoordig gratis als je ook een mobiel abonnement hebt bij KPN)  

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), Viaplay, FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!

 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Liekie82 en bedankt voor jouw berichtje :)

 

Ik zie dat @Noordzee al heel goed uitlegt hoe de vork in de steel zit! Heb je hier iets aan gehad en weet je zo waar je aan toe bent? Mocht je nog verdere of aanvullende vragen hebben dan horen we dat natuurlijk graag.

Reputatie 7
Badge +12

Hallo @Liekie82 , omdat ik niks meer van je heb vernomen, ga ik er vanuit dat je hiermee weet waar je aan toe bent dus sluit ik dit topic!