Beantwoord

Wat wordt mijn maandbedrag mét korting als ik mijn abonnement wijzig?

  • 26 October 2022
  • 2 reacties
  • 47 keer bekeken

Goedemiddag,

Sinds gisteren hebben mijn vriend en ik KPN Compleet thuis (internet, TV en 2x mobiel). Ik ben zelf al jaren lid bij KPN en mijn vriend sinds gisteren ook. De voordelen en alle bijbehorende kortingen zijn inmiddels geactiveerd als het goed is. Ik wil graag mijn mobiel abonnement wijzigen van 10 GB en onbeperkt bellen/sms naar Unlimited en onbeperkt bellen/sms. Als ik bij MijnKPN kijk staat daar nu € 34,39 per maand bij, maar ik weet al van mijn huidig abonnement dat dit bedrag niet klopt, omdat er nog het een en ander aan korting afgaat. 

Ik zou graag willen weten wat mijn maandbedrag wordt, als ik mijn abonnement ga wijzigen. Als dat niet mogelijk is, zou ik graag willen weten wat er aan korting afgaat. 

Alvast bedankt. 

Groetjes,

Laura

icon

Beste antwoord door Jan van KPN 30 October 2022, 14:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dat klopt wel. Daar gaat dan nog € 7,50 korting vanaf indien u een KPN Hussel abonnement heeft. Maar dat zal wel. Want bij mij staat er ook € 34,39.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Laulau2777 en welkom hier op ons forum!

Leuk om te lezen dat je inmiddels al je diensten bij KPN hebt ondergebracht :) Op het moment dat je een nieuw mobiel abonnement afsluit, dan vervallen de kortingen (los van Hussel korting) omdat je een geheel nieuw contract afsluit. In principe kun je dit gewoon wijzigen in de MijnKPN omgeving. Het bedrag wat je ziet staan, lijkt gewoon te kloppen en zoals @Nick83 aangeeft, gaat hier dan nog 7,50 euro Hussel korting van af. Weet jij met de hier gedeelde informatie waar je aan toe bent?