Beantwoord

We hebben adreswijzigingen doorgegeven, maar ontvangen nu een mail over het stoppen van voordelen

  • 3 May 2022
  • 9 reacties
  • 52 keer bekeken

Nu een andere kwestie.

we ontvangen twee dezelfde mails van KPN =?ISO-8859-1?Q?Is_uw_adres_gewijzigd?.=

Laatst is het adres gewijzigd van 1 van uw abonnementen. Dit kan gevolgen hebben voor uw voordelen. 
 

wij hebben een adreswijziging doorgegeven voor alle KPN abonnementen, dus ook voor de mobiele telefoons, denken wij. Dus we begrijpen niet goed wat we hier nu mee aan moeten. 
 

 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 8 May 2022, 12:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Wim en Tien, ik kijk graag even met jullie mee hoe dit zit!

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook alle betreffende mobiele nummer noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan 🙂

Goedemorgen voor zover ik het zie zijn alle gegevens in mijn profiel ingevuld.

 

groet Tineke 

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie helemaal niks staan @Wim en Tien, heb je na het invullen van de gegevens wel op het opslaan van de gegevens geklikt onderaan? Zou je het nogmaals willen proberen?

In mijn profiel staat alles ingevuld, dat was al zo toen ik net de eerste keer keek. 
of bedoelt u iets anders met mijn profiel?

Ik heb er een foto van gemaakt maar die kan ik niet versturen wegens een verstoring 

Reputatie 7
Badge +20

Je profiel is jouw informatiepagina op het forum:  klik hier 

Als jij daar al wel je naam- en adresgegevens ziet staan, zou je dan beneden op ‘sla wijzigingen op’ willen klikken?

Ik keek bij mijn profiel KPN ipv bij het Forum. Nu heb ik gegevens ingevuld. 

Reputatie 7
Badge +20

Ah, ik zie het nu staan, top dat je het gevonden hebt 😊

Naast het mobiele nummer dat je in hebt gevuld, zie ik nog een nummer op dit adres geregistreerd staan, eindigend op 08. Bij beide nummers is wel het postadres gewijzigd, maar staat het zogeheten ‘factuuradres’ nog op een ander adres. Dat zal hier roet in het eten gooien. Via jullie MijnKPN account, kunnen jullie dit adres ook goed zetten: profiel → persoons- en betaalgegevens → Betaalgegevens en dan onderaan op aanpassen klikken.

Als dat is gelukt, staat alles weer helemaal goed!

Hartelijk dank, het is gelukt. Ik ga ervan uit dat de voordelen die we hadden dan nu gewoon nog van toepassing zijn.