Beantwoord

Welke pakketten zijn gratis bij KPN compleet en hoe voer ik ze in?

  • 27 July 2019
  • 10 reacties
  • 229 keer bekeken

In mijn overzicht staan alle beschikbare pakketten. Ik heb nu Fox sports. Als ik eventueel wil wijzigen, betaal ik wel extra. Dat zie ik als ik een wijziging probeer. De afgelopen week ben ik van het Pluspakket overgestapt naar Foxsports en dat ging niet zonder slag of stoot. Tot 3 keer toe heeft de Helpdesk dit moeten aanpassen en pas bij de laatste pogng waren ze succesvol. Bij mijn weten kon ik dat altijd zelf via Mijn KPN. Hoe werkt dit nu?
icon

Beste antwoord door Marina_ 29 July 2019, 09:01

Bekijk origineel

10 reacties

KPN Compleet kent de keuze uit 2 tv pakketten het Pluspakket en Foxsports wat nu de kanalen Foxsports 2-6 bevat Fox sports 1 is nu onderdeel van het basispakket.

Je zou dit nog steeds via MijnKPN moeten kunnen doen.
Dank voor je reactie. Dat dacht ik ook, maar dat werkt niet en het Pluspakket is ook niet zichtbaar als mogelijk te kiezen gratis pakket in Mijn KPN.
Volg eventueel de check op deze pagina.
https://www.kpn.com/compleet.htm
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Grut
Je zegt dat je net gewisseld hebt van gratis compleet pakket.
Dan kun je pas na een maand weer wisselen.
Wel kun je het pluspakket er tegen betaling bij krijgen eventueel.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Grut, Welkom hier. Je kunt je KPN Compleet maar één keer in de maand aanpassen. Hoe het nu zit, kan ik voor je bekijken. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf)
@Marina. Oke, heb ik gedaan. Dat weet ik, 1 x per maand wijzigen. Maar, Foxsports stond ook niet in het keuze menu toen ik wilde overstappen van het Pluspakket naar Foxsports. Ik had een mailing van KPN gehad dat FoxerEdivisie nu Foxsports werd en een gratis optie bij KPN compleet.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Grut, De Fox Sports kanalen zijn actief sinds 25-07. Je kunt ze vinden vanaf kanaal 221. Je geeft aan dat FoxSports niet in het keuze menu stond toen je wilde overstappen van het pluspakket naar Foxsports. Je wou dit aangeven via MijnKPN? Ik neem aan dat je wel FoxSports Eredivisie zag? Er zijn wijzigingen geweest rondom FoxSports, dus ook dit wordt nog aangepast m.b.t. de compleet voordelen. Je zult dan bij Compleet zien FoxSports i.p.v. FoxSports Eredivisie.
Reputatie 7
Badge +19
@Grut Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Dank je. Ik kan nog steeds geen andere pakketen zien in Mijn KPN. Sinds vanmorgen werkt Mijn KPN helemaal niet meer. De aanpassing van Pluspakket naar FoxSports kon ik nietzelf doen omdat het FoxSports pakket er niet in stond. Via de HelpDesk is het aangepast, maar zelf kan ik niets aanpassen.
Het positieve is dat ik Foxsports gelukkig wel kan kijken. 😃
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Grut, Er was gister een storing met MijnKPN, maar dit is gelukkig alweer opgelost. Kijk je via de app of webversie van MijnKPN? Kun je een printscreen plaatsen met wat je wel en niet ziet bij de pakketten?

Reageer