Beantwoord

Wisselen gratis zenderpakket KPN Compleet naar ESPN lukt niet!

  • 10 May 2022
  • 6 reacties
  • 157 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Toch nog een vraag.

Alles is gelukt tot de laatste stap na de migratie XS4ALL en het toevoegen van mijn abbo KPN Mobiel !

Al veel dank daarvoor.

Maar nu wil ik alleen nog het plus pakket veranderen in het ESPN pakket.

Dit is onderdeel van KPN Compleet.

Ik heb het geprobeerd op de computer op KPN.com, in de app Mijn KPN en op de TV decoder. Alleen wil het niet lukken dat de verandering wordt verwerkt. Bij geen van de 3 wil het lukken om de verandering op te slaan.

Kan iemand even kijken? 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 12 May 2022, 10:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 3
Badge

Ik heb mijn klant nummer aangepast ! Stond helaas verkeerd.

Maar nu wil ik alleen nog het “Plus” pakket veranderen in het “ESPN” pakket.

Dit is onderdeel van KPN Compleet.

Ik hoor het graag of jullie dit kunnen aanpassen?

Reputatie 3
Badge

verwijderd

Reputatie 3
Badge

Je ziet dat het niet lukt.

het blijft niet opgeslagen.

Reputatie 3
Badge

Probleem is opgelost !

Bedankt.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Mr. TM, het antwoord staat eigenlijk al in je printscreen: je kunt eens per 31 dagen het zenderpakket wijzigen. Vanaf 10 juni kan je het pakket wijzigen.

Reputatie 3
Badge

Bedankt voor je reactie. Ik dacht dat je meteen ESPN kon kiezen, wanneer KPN compleet werd aangezet. Maar je moet alleen even wachten. En dat was bij mij niet bekend.