Beantwoord

Wisselen KPN compleet gratis zenderpakket werkt niet

  • 31 May 2022
  • 4 reacties
  • 51 keer bekeken

Beste allen,

Helaas wordt ik wederom geconfronteerd met een afnemende kwaliteit van KPN's dienstverlening. 
Momenteel ben ik al 2 dagen non stop bezig met het wisselen van mijn gratis zenderpakket van KPN Compleet. Dit heeft tot nu toe nul komma nul resultaat opgeleverd. 

Wisselen via de tv geeft de bekende foutmelding. Via de app geeft ook een foutmelding en via mijnKPN idem. 

TV ontvanger heeft een 'frisse start' gehad, maar ook zonder resultaat. 

Contact gehad met klantenservice, maar zij konden niets wijzigen vanuit hun kant enkel een ander pakket (hussel) aanvragen omdat het contract verlengbaar is (ondanks dat dit in een eerder topic als oplossing werd aangedragen). Dit is natuurlijk niet de oplossing en zou enkel resulteren in het verliezen van mijn huidige KPN Compleet en de voordelen die hierbij horen (wat natuurlijk begrijpelijk is, gezien het voordeel voor KPN zelf om van dit oude contract af te komen).

Conclusie: Alle manieren om te wisselen van mijn gratis zenderpakket geven geen succes. Dit is een standaard optie binnen mijn KPN Compleet en wil daarom dit geregeld hebben op zeer korte termijn. De weigering vanuit KPN's kant lijken steeds minder op een falen van de systemen en meer op weigering van het nakomen van de voorwaarden binnen het contract. 

Kan iemand mij op enige wijze van dienst zijn?

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 2 June 2022, 19:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @KTB90 ,

Hoe lang is het geleden dat je de vorige wijziging hebt toegepast? Want er moet minimaal een maand tussen zitten.  

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @KTB90, welkom op het KPN Forum!

Jammer dat het niet lukt jouw KPN Compleet zenderpakket te wijzigen. @Noordzee vraagt terecht hoe lang het is geleden dat je jouw KPN Compleet zenderpakket gewijzigd hebt. Je kunt het zenderpakket namelijk maar eens in de 30 dagen wijzigen.

Is de laatste wijziging van het Compleet zenderpakket langer geleden? Dan is er mogelijk iets anders aan de hand. Wat voor foutmelding krijg je te zien?

We kunnen het Compleet zenderpakket via de telefonische klantenservice voor je wijzigen. Bel ons daarvoor op maandag tot en met vrijdag tussen 8:00 en 20:00 uur op 0800 0402.

Hi allen,

Bedankt voor de reacties!

Na vele pogingen heb ik een capabele medewerker gesproken die wist wat te doen zonder nieuwe producten aan te smeren ;)

 

Reputatie 7
Badge +17

Fijn dat het gelukt is!