Beantwoord

Aanmelden extra mobiel nummer voor de KPN voordelen

  • 28 March 2023
  • 10 reacties
  • 114 keer bekeken

Goedemorgen,

 

Ik heb sinds gisteren een extra 0MB sim-only abbonnement maar krijg deze niet aangemeld voor combivoordeel (“Het is nog niet gelukt om je aan te melden”) waardoor de korting niet word toegepast en ik ook geen MB’s kan delen.

 

Kan iemand hierbij helpen?

Admin: afgesplitst van originele topic

icon

Beste antwoord door Noordzee 28 March 2023, 14:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @rtfm_joey ,

Over het algemeen duurt het ongeveer twee werkdagen vanaf de start van een abonnement voordat je terecht kunt in Mijn KPN en in andere KPN-systemen. 

Probeer het morgen daarom nog eens via onderstaande links. 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

Hallo @rtfm_joey ,

Over het algemeen duurt het ongeveer twee werkdagen vanaf de start van een abonnement voordat  je terecht kunt in Mijn KPN en in andere KPN-systemen. 

Probeer het morgen daarom nog eens via onderstaande links. 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

 

Ik kon KPN ID al wel meteen koppelen maar niet aanmelden voor voordeel; ik zal het morgen nog eens proberen.

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @rtfm_joey, ik zie dat @Noordzee je al de juiste instructies gegeven heeft, top! Gewoonlijk moet je daarmee een extra nummer voor de voordelen kunnen aanmelden. We horen graag of het je de volgende dag is gelukt :)

Hoi @rtfm_joey, ik zie dat @Noordzee je al de juiste instructies gegeven heeft, top! Gewoonlijk moet je daarmee een extra nummer voor de voordelen kunnen aanmelden. We horen graag of het je de volgende dag is gelukt :)

 

Vandaag is de volgende dag maar het lukt nog niet.

 

Simkaart geactiveerd op 27-03, hiervan per SMS bericht gekregen dat activatie gelukt is en direct aan KPN ID kunnen koppelen, daar is het abbo ook zichtbaar en ik kan ziet dat er ook belminuten verbruikt worden.

De afgelopen dagen meermaals geprobeerd het nummer aan te melden voor combivoordeel maar krijg de melding dat dit nog niet lukt (krijg deze melding al vanaf de eerste poging).

Het factuuradres heb ik gecontroleerd, deze is hetzelfde als het Internet abbo (Hussel Internet 1Gbit/s) en het andere mobiele abbo (KPN 2021 unlimited), deze zijn wel zichtbaar in ‘Voordelen bekijken’.

 

Misschien moet ik nog wat geduld hebben?

 

 

 

Reputatie 7
Badge +19

@rtfm_joey Je kunt het nog even proberen in een andere internetbrowser (denk aan Google Chrome of Mozilla Firefox) of via een ander apparaat. Lukt het niet, laat het dan vooral weten. Vul dan ook meteen je forumprofiel zo volledig mogelijk in, inclusief het betreffende mobiele nummer. Dan kijk ik even met je mee!

@rtfm_joey Je kunt het nog even proberen in een andere internetbrowser (denk aan Google Chrome of Mozilla Firefox) of via een ander apparaat. Lukt het niet, laat het dan vooral weten. Vul dan ook meteen je forumprofiel zo volledig mogelijk in, inclusief het betreffende mobiele nummer. Dan kijk ik even met je mee!

 

Hi Alexandra,

 

Ik heb al meerdere browsers en vanaf mobiel geprobeerd maar steeds dezelfde melding.

Profiel is al helemaal ingevuld, het nieuwe nummer eindigt op 89.

 

Alvast bedankt!

Nog steeds een foutmelding en het abbo niet zichtbaar bij ‘Voordelen bekijken’, is er iemand die mee kan kijken zodat dit misschien voor het weekend nog gefixed is?

Gisteren contact gehad met de klantenservice, deze kon zien dat er iets vast hing of iets dergelijks en heeft opnieuw gevalideerd.

In de 2 uren daarna bericht gehad dat onderling bellen geactiveerd is, dit zie ik in ‘Voordelen bekijken’ nu ook terug onder het unlimited abonnement.

Helaas zie ik het nieuwe abonnement er nog steeds niet tussen staan en kan ik dus geen MB’s hier naartoe delen en word de combi korting niet toegepast :(

 

@Alexandra , zou je hier naar kunnen kijken?

Zojuist gebeld met de klantenservice en de beste man kon het nieuwe abonnement direct toevoegen.

MB's delen werkt direct en de combikorting word ook netjes weergegeven :)

Reputatie 7
Badge +19

@rtfm_joey Mijn reactie is later dan mijn bedoeling was, sorry! Fijn om te lezen dat mijn collega van de klantenservice het uiteindelijk meteen tijdens het gesprek voor je heeft rechtgezet :)