Beantwoord

Aanmelden extra nummer voor hussel voordelen en MB's delen lukt niet. Melding dat nummer mogelijk al is gekoppeld?

  • 13 June 2022
  • 7 reacties
  • 84 keer bekeken

Ik probeer een extra nummer (van mijn zoon) aan te melden voor voordelen en o.a. mb's mee te delen, echter lukt dit niet. Het nummer is overgezet van prepaid naar abonnement.

Ik krijg de melding dat het nummer mogelijk al is aangemeld, maar als ik mb's wil delen met dit nummer staat het niet in de lijst, zie wel het nummer van mijn vrouw. Alle abonnementen staan op hetzelfde adres.

 

Als ik mijn voordelen bekijk zie ik het extra nummer er ook niet tussen staan.

Hoe krijg ik het extra nummer ook zichtbaar bij de voordelen?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 15 June 2022, 13:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @rleunk, volgens mij heb je de juiste stappen genomen! 
Ik zie je je profiel al ingevuld hebt dus ik heb meteen even meegekeken.  Ik zie dat de korting nog niet helemaal goed staat, ik heb daarvoor een ticket aangemaakt.

Mijn collega's houden je hier verder over op de hoogte!

Voor de meelezers: hier kun je alles vinden over MB's delen en de stappen hoe je dit kunt activeren:

 

Oke, bedankt wacht ik dat even af, zie inmiddels wel dat de datasim die hij ook (tijdelijk) in z'n telefoon gebruikt wel als deel mogelijkheid beschikbaar is.

Reputatie 7
Badge +20

yes 😊die was nog niet gekoppeld zag ik

Klopt, mooi dat die er nu tussen staat, dank daarvoor. Ik mis nu alleen nog het mobiele nummer van mijn zoon, daar ging deze vraag eigenlijk over. Dit nummer staat ook op hetzelfde adres geregistreerd, maar zie deze niet om mb mee te delen. Hij heeft nu tijdelijk de data sim ook in zijn telefoon. Maar zou graag delen naar zijn 06, deze is omgezet van prepaid naar abonnement.

 

Heb de nummers in mijn profiel even bijgewerkt zojuist.

Reputatie 7
Badge +20

oja sorry ik had wel iets duidelijker kunnen zijn. Ik had een ticket aangemaakt voor het mobiele nummer van je zoon. Bij zijn nummer staan de voordelen nog niet goed namelijk. Mijn collega's pakken dit zsm op!

het 097 nummer stond nog niet aangemeld zag ik dus die had ik nog even aangemeld.

Oke, helemaal duidelijk nu 😀, ik wacht het af, tot zover bedankt

Inmiddels is alles netjes toegevoegd.