Beantwoord

Adres gewijzigd voor de combivoordelen, hoe kan ik dat weer aanmelden?

  • 20 March 2023
  • 10 reacties
  • 53 keer bekeken

Ik heb een contract afgesloten ten tijden dat ik woonachtig was op mijn oude adres. Ik heb mijn contract in laten gaan op een datum dat ik ingeschreven was op mijn nieuwe adres. 
 

Ik heb mijn adres inmiddels gewijzigd. Ik heb hier ook KPN wifi en zou dus korting moeten krijgen op mijn mobiele abonnement. Echter is dit nog niet verrekend. Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?

icon

Beste antwoord door Noordzee 21 March 2023, 17:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @NigelP ,

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

Reputatie 7
Badge +20

Hi @NigelP, ik zie dat Noordzee je al op weg heeft geholpen en hoop dat het inmiddels gelukt is om het voor elkaar te krijgen 😊

Inmiddels zie ik wel dat er korting is verrekend, echter is dit niet het bedrag welke ik zag wanneer ik het abonnement afsloot. Dus deels haha!

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, nog niet helemaal ok dus 😅 Zal ik even met je meekijken?

Zou je dan daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Zeker! Inmiddels gedaan😁

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt @NigelP! Ik zie ook direct al waar het mis gaat: je ‘factuuradres’ is nog niet aangepast waardoor je verhuizing nog niet helemaal afgerond is. Juist het factuuradres wordt gebruikt om verschillende abonnementen aan elkaar te koppelen. Moet je ook maar net even weten 😬😅

Je kunt het factuuradres wijzigen bij de betaalgegevens in je MijnKPN account. Als dat is gelukt kan je een nieuwe aanmelding doen om gebruik te kunnen maken van de voordelen 😊

Ahh vandaar! Super, bedankt voor de moeite🙌🏼

ik denk dat het nu gelukt is. Kunt u dit checken voor mij en het bedrag wat ik maandelijks mag gaan verwachten met mij delen?

Reputatie 7
Badge +20

Er bleef nog even ergens iets hangen maar dat heb ik gefixt, het staat nu overal goed en de korting van €7,50 per maand is vanaf nu ook actief 😃

Bedankt voor alle hulp!

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan!