We zijn niet allemaal gamende en insta gebruikende jongeren, wij zijn al wat ouder en verder dan Whatsapp en Netflix komen we niet meer. Ik logde in om ons mobiele abbo te verlengen en zie tot mijn grote verbazing dat er zelfs nieuwe tv's en aanzienlijke kortingen gegeven wordt aan nieuwe klanten.
Wij zijn als jonge pensionados van eind 50 zijn natuurlijk niet interessant meer en dat is duidelijk KPN, wat maakt het uit dat ik als ondernemer al klant was sinds de overgang van PTT naar KPN, maar ook prive altijd alles van KPN.
Dacht de mobiele abonnementen te verlengen en een nieuw toestel erbij, alles op 1 adres lekker makkelijk maar nu denk ik nee, het had leuk geweest als KPN 's wat leuks voor ons had aan te bieden, ipv de stille verlengingen en prijsverhogingen als dank voor 3 decennia klandizie, iemand moet die weggeef tv's betalen tenslotte, maar ik ga even een deurtje verder ondertussen, met een klotegevoel, dat wel, bedankr daarvoor KPN, klasse.
Beste antwoord door Thomas
Bekijk origineel