Beantwoord

Al jaren klant. Ik wil wel wat extra's. Ben ik de enige?

  • 14 May 2022
  • 14 reacties
  • 286 keer bekeken

We zijn niet allemaal gamende en insta gebruikende jongeren, wij zijn al wat ouder en verder dan Whatsapp en Netflix komen we niet meer. Ik logde in om ons mobiele abbo te verlengen en zie tot mijn grote verbazing dat er zelfs nieuwe tv's en aanzienlijke kortingen gegeven wordt aan nieuwe klanten.

Wij zijn als jonge pensionados van eind 50 zijn natuurlijk niet interessant meer en dat is duidelijk KPN, wat maakt het uit dat ik als ondernemer al klant was sinds de overgang van PTT naar KPN, maar ook prive altijd alles van KPN. 

Dacht de mobiele abonnementen te verlengen en een nieuw toestel erbij, alles op 1 adres lekker makkelijk maar nu denk ik nee, het had leuk geweest als KPN 's wat leuks voor ons had aan te bieden, ipv de stille verlengingen en prijsverhogingen als dank voor 3 decennia klandizie, iemand moet die weggeef tv's betalen tenslotte, maar ik ga even een deurtje verder ondertussen, met een klotegevoel, dat wel, bedankr daarvoor KPN, klasse.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 16 May 2022, 15:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Badge +19

Kpn is heel blij net u als klant en u krijgt daarom ook bijna iedere maand een leuke kleine kadootjes.  U krijgt daar altijd mail van. Iedere vaste klant korting geven is natuurlijk niet mogelijk.  U als ex ondernemer weet dat klanten hun korting altijd zelf betalen.  U zal toch ook niet gestrooid hebben met kortingen? Als u het goedkoopste uit wil zijn dan moet u inderdaad ieder jaar overstappen.  Dat is bij energie,  kranten en tijdschriften precies hetzelfde. 

Dat is gewoon niet waar, een instapper betaald nu de helft van wat ik betaal voor hetzelfde, dat is niet te rijmen, en kadootjes? Nog nooit iets van gezien. Ik vraag niet om kortingen of gimmicks, maar elke telefoon die ik ooit had en van mijn vrouw kwam van KPN incl abonnement. Het zou dan leuk zijn dat als je bezig bent met verlengen daar een soort van positieve response op krijgt, maar niks van dat. Als ondernemer liet ik lang geleden voor absurde bedragen autotelefoons inbouwen om te gebruiken op een onbetrouwbaar net destijds, maar wel de start van mobiele telefonie mogelijk makend. Maar woorden als merkentrouw loyaliteit enz gaan maar 1 kant op blijkbaar, we moet hoppen van de een naar de ander, er zou ruimte en respect moeten zijn voor mensen die dat nou ‘s niet doen.

Badge +19

Nieuwe klanten krijgen inderdaad een welkomstcadeau of korting.  Zo werken alle providers en energieleveranciers.  Merkentrouw en loyaliteit is inderdaad iets wat mensen vroeger hadden.  

Werk jij bij KPN? 

Badge +19

Nee op dit forum helpen klanten elkaar en springt een moderater bij indien nodig.  Bel een keer met de klantenservice 0800-0402.  Daar kunnen ze u weleens verrassen😉. Hier op het forum wordt niets met prijzen en abonnementen gedaan.

Oh oke, heb namelijk ook aandelen sinds 1996, als dit de mening zou zijn van KPN dan zou dat heel triest zijn. Maar inderdaad, na wat rondneuzen is overstappen inderdaad de moeite. Zeker als je het met alles doet. En toch, de hele ‘here today gone tommorow’ mentaliteit  eindigt vaak in forever gone, dat heb ik geleerd na bijna 40 jaar ondernemen. Bedankt voor je reacties! Rick

Als je een auto koopt kun je ook onderhandelen voor korting. Daarna ben je “gewoon” klant. 
 

verbaas me toch steeds weer over de verwachtingen en “ ik wil een oempa loempa” berichten op het forum. 
 

uiteindelijk betalen we onze eigen kadootjes, dus laat maar zitten.

Badge +19

Ik ben ook ondernemer geweest.  Ik heb inmiddels wel door dat de prijs niet meer het belangrijkste is voor consumenten. Alles draait om "beleving" en "gemak". In het geval van kpn vinden consumenten het belangrijker dat ze Netflix of Spotify kunnen krijgen dan een lage prijs. Overigens heeft kpn niet de intentie om prijsvechter te zijn. Die zijn er al genoeg. 

@Joep1965 Leef jij wel in de huidige tijd, ik heb namelijk meer het idee dat men alles wil voor een zo laag mogelijke prijs, op degene na die al jaren ergens vastzitten en toch niet overstappen, de bekende slapers.

En wil je aanbiedingen, lage prijzen zul je je bij de minderheid moeten aansluiten, jaarlijks overstappen, is namelijk geeneens daadwerkelijk nodig, allen het triggeren van een overstap wil wel eens in korting uitmonden als ze je toch willen houden, vooral Ziggo is er gevoelig voor.

Ik zit bij @Joep1965 in het kamp. Ik zie het als mijn “kadootje” als internet, tv en bellen gewoon werken. Als er wat is, dan wordt het opgelost. Dus betaal graag iets meer.

Stap alleen over als er gedoe/onvrede is, want overstappen is ook meestal gedoe.

Oh oke, heb namelijk ook aandelen sinds 1996, als dit de mening zou zijn van KPN dan zou dat heel triest zijn. Maar inderdaad, na wat rondneuzen is overstappen inderdaad de moeite. Zeker als je het met alles doet. En toch, de hele ‘here today gone tommorow’ mentaliteit  eindigt vaak in forever gone, dat heb ik geleerd na bijna 40 jaar ondernemen. Bedankt voor je reacties! Rick

Hallo @Rickrc , @Joep1965 vertegenwoordigt niet de mening van KPN, maar zijn persoonlijke mening als medeforumlid.

KPN heeft iedere maand leuke aanbiedingen voor bestaande klanten, zie de regelmatige nieuwsbrieven die verschijnen van KPN.

Je zou je huidige abonnement eens tegen het licht kunnen houden. Het huidige abonnement heet HUSSEL en als jij nog een abonnement hebt met een andere naam zou het theoretisch mogelijk zijn dat je op onderdelen te veel betaalt, even de abo’s met elkaar vergelijken en waar nodig aanpassen als je dan voordeliger uit komt.

Succes.

 

 

JanD, bedankt voor de tip, van het weekend maar s op mijn gemak uitzoeken👍🏼

JanD, bedankt voor de tip, van het weekend maar s op mijn gemak uitzoeken👍🏼

Hallo @Rickrc graag gedaan en laat s.v.p. even weten wat je wel of niet gaat doen, gewoon, uit pure interesse. Mocht je nog aanvullende vragen hebben, stel ze gerust op dit forum en wij proberen ze zo goed mogelijk te beantwoorden.

Succes.

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @Rickrc, welkom op ons forum! Ik zie dat je al n eind op weggeholpen bent :) ik wil hier graag nog aan toevoegen dat we voor bestaande klanten ook cadeaus, activiteiten en soms acties hebben.
Meer informatie daarover vind je op www.kpn.com/beleef  en hieronder op onze Cadeaukalender!

Inhoudelijke kortingen op je abonnement kunnen we je hier op het forum verder niet mee helpen maar je kunt altijd even bellen met 0800-0402 om te kijken of je abonnement nog bij je past in de huidige samenstelling.