Beantwoord

Automatisch MB's delen werkt niet, krijg de tekst "Wil je meer weten klik hier"

  • 14 January 2023
  • 2 reacties
  • 67 keer bekeken

Ik heb 2 mobiele abo’s , ik zie ze ook allebei in de mijn kpn app.

Als ik automatisch mb wil delen dan krijg ik alleen de tekst te zien: wil je meer weten klik hier. Ik kan geen mb delen met het andere nummer wat in mijn kpn staat. Hoe kan ik de mb nu wel gaan delen?  Beide abo staan op mijn naam en dus ook op hetzelfde adres , beide abo’s van nog geen 2 jaar oud .

icon

Beste antwoord door GeSp 14 January 2023, 17:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @edebee68 

 

Wat staat er dan als je klikt op klik hier?

Om mb's te delen moeten ook beide nummers voor de voordelen aangemeld zijn, zie deze pagina: https://www.kpn.com/combivoordeel/mbs-delen.htm

 

Waarom kan ik geen MB's delen?

Je kunt geen MB's delen in de volgende gevallen:

  • Als er maar 1 mobiel abonnement is ingeschreven op je adres
  • Als je een abonnement hebt zonder data
  • Als je een oud-Telfort abonnement hebt
  • Als je nog maar minder dan 50 MB's over hebt in je abonnement
  • Als je nog geen producten aan je KPN ID gekoppeld hebt. Kijk bij de veelgestelde vragen hoe je producten moet koppelen.

Het is niet meer mogelijk om MB's te delen op de website. Is geen van deze punten van toepassing op jou, maar lukt het niet om MB's te delen in de MijnKPN app? Meld je dan eerst aan om de voordelen te kunnen krijgen.

Hallo @edebee68 

 

Wat staat er dan als je klikt op klik hier?

Om mb's te delen moeten ook beide nummers voor de voordelen aangemeld zijn, zie deze pagina: https://www.kpn.com/combivoordeel/mbs-delen.htm

 

Waarom kan ik geen MB's delen?

Je kunt geen MB's delen in de volgende gevallen:

  • Als er maar 1 mobiel abonnement is ingeschreven op je adres
  • Als je een abonnement hebt zonder data
  • Als je een oud-Telfort abonnement hebt
  • Als je nog maar minder dan 50 MB's over hebt in je abonnement
  • Als je nog geen producten aan je KPN ID gekoppeld hebt. Kijk bij de veelgestelde vragen hoe je producten moet koppelen.

Het is niet meer mogelijk om MB's te delen op de website. Is geen van deze punten van toepassing op jou, maar lukt het niet om MB's te delen in de MijnKPN app? Meld je dan eerst aan om de voordelen te kunnen krijgen.


 

meen je niet , heb dus 2 abo op mijn eigen naam en dan moet ik ook me nog eens een keer extra daarvoor aanmelden? Bij T mobile waren de systemen zo modern en slim dat ze dit vanzelf deden.  Zie ook net dat ik dus reeds al 1,5 jaar die extra voordelen ben misgelopen omdat ik me niet had aangemeld 🙁